Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW CADDY II

98 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: Guma, średnica wewnętrzna [mm]: 36, Zdjęci...
11,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Materiał: FPM (fluor-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 36, średnica zewn...
9,76 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.038, Zdjęcie producenta: 1
12,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.02, Wymagana ilość: 1, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: z d...
9,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Kształt: Pierścień O, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), śred...
10,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
25,64 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: po stronie silnika, Grubość [mm]: 3.15, Średnica pierścienia uszczelniającego ...
9,71 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy oleju i pompy wody
54,23 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 26.5, Szerokość [mm]: 20.5
17,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma z wkładem tekstylnym, Przewód układu chłodzącego: od przewodu wodnego do chłod...
38,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.15, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: Guma, średnica wewnętrzna [mm]: 36, Zdjęci...
10,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Rura stalowa
62,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6.2, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 37....
15,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: góra, na dole, Wymagana ilość: 2, Masa [g]: 510
99,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 420, Ciężar [kg]: 0.17, Przewód układu chłodzącego: od silnika do chłodnicy ...
25,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.197, Przewód układu chłodzącego: od pompy wody do rury wodnej, Szerokość opak...
47,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 6K0121101A, Strona zabudowy: góra, Przewód układu chłodzącego: od rury łącząc...
29,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
69,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: metal
56,02 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW CADDY II – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW CADDY II ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW CADDY II

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW CADDY II

Przewód chłodzenia w aucie VW CADDY II to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.