137 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.15
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
10,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052697
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
124,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
124,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
15,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1119606800
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
9,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
9,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421581
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
52,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
52,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03h 121 133, 955 106 132 00
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
18,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
18,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 03g121065aa
Masa [g]: 470
67,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010088
Ilość połączeń: 2
137,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
137,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
13,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
13,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211853201
Materiał: Tworzywo sztuczne
70,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 30.07
70,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HAR615167
Masa [g]: 788
104,12
zł/szt.
Kraków: pt. 01.08
U ciebie: pt. 01.08
104,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP116523
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
37,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
37,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120153
Kolor: Czarny
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
68,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
68,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV43SKV763
63,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052662
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
143,11
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
143,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW EOS ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW EOS to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.