Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW PASSAT VIII (B8)

40 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Nr art: SWA33100257

SWAG 33 10 0257

Długość [mm]: 30, Ciężar [kg]: 0.006, Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, EPDM (etylen...
22,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Wersja: COLLEGAMENTO, TUBAZIONE RIGIDA
36,77 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej
68,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma, Masa [g]: 115
21,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Kolor: czarny, Materiał: GFK (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szk...
67,08 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: MCA50626

METALCAUCHO 50626

20,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Guma
23,66 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
175,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 29.5, �...
162,50 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: GAT022959

GATES 02-2959

Kolor: czarny, Materiał: tworzywo sztuczne, średnica wewnętrzna 1 [mm]: 16, Średnica wewnętrzna...
105,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
287,41 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: ORI80356

ORIGINAL IMPERIUM 80356

Materiał: tworzywo sztuczne
73,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
296,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej u góry, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Guma z wkładem t...
45,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
24,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Numer seryjny: CPP-VW-009
61,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do regulat...
58,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 5Q0122096E, Strona zabudowy: góra, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), P...
24,59 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: Żelazo
115,03 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 5Q0 122 101 CN, Ciężar [kg]: 0.563, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk),...
205,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW PASSAT VIII (B8) – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW PASSAT VIII (B8) ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW PASSAT VIII (B8)

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW PASSAT VIII (B8)

Przewód chłodzenia w aucie VW PASSAT VIII (B8) to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.