Powiadom mnie o dostępności

Przewody układu chłodzenia do VW POLO V

97 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Grubość [mm]: 3.5, Ciężar [kg]: 0.003, Materiał: NBR (Nitril-Butadien-kauczuk), średnica wewn�...
8,17 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 5, Długość [mm]: 26.5, Szerokość [mm]: 20.5
17,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna 1 [mm]: 30, Śr...
169,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kolor: czarny, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk)
91,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 6.2, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), średnica wewnętrzna [mm]: 37....
15,11 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,84 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: SWA33100467

SWAG 33 10 0467

Ciężar [kg]: 0.183, Ilość: 1, Przewód układu chłodzącego: od termostatu do pompy wodnej, od ...
62,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej na dole, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), Przewód układu c...
131,98 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, z lewej na dole, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), P...
98,51 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej u góry, z lewej na dole, Materiał: EPDM (etylen-propylen-dien-kauczuk), P...
258,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Silnik, Materiał: tworzywo sztuczne
142,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne
97,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Numer seryjny: CPP-VW-009
61,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: tworzywo sztuczne, Przewód układu chłodzącego: od zbiornika wyrównawczego do regulat...
58,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.703, Zdjęcie producenta: 1
84,49 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Przewód układu chłodzącego: od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
21,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Grubość [mm]: 3.5, Kształt: Pierścień O, Materiał: MVQ (silikon-kauczuk), średnica wewnętrzn...
10,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
56,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
39,35 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

VW POLO V – przewód układu chłodzenia

Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW POLO V ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.

Przeciek w przewodzie układu chłodzenia w pojazdach VW POLO V

W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.

Wymiana przewodu układu chłodzenia w samochodzie VW POLO V

Przewód chłodzenia w aucie VW POLO V to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.