101 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 3.5
Ciężar [kg]: 0.003
Rozwiń więcej danych
8,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
8,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
10,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
16,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT052793
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
101,95
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
101,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV102767
Przewód układu chłodzącego: Od rozdzielacza do dodatkowej pompy wodnej
12,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
12,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054669
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
178,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
178,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 6.2
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
14,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
14,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 4
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 37.5
Rozwiń więcej danych
11,14
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
11,14
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118707
Strona zabudowy: Góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
82,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
82,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP120145
Strona zabudowy: Z prawej
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
67,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114402400
42,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
42,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPG1114403800
Przewód układu chłodzącego: Od pompy wodnej do rury łączącej
51,12
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
51,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421509
Strona zabudowy: Z prawej, z przodu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
75,29
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
75,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
108,78
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
108,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT053942
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
106,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
106,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054070
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
148,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054076
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
62,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
62,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 3.5
Kształt: Pierścień o
Rozwiń więcej danych
11,08
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
11,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
58,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
58,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11221781901
Materiał: Guma
52,22
zł/szt.
Kraków: pon. 30.06
U ciebie: pon. 30.06
52,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW POLO V ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW POLO V to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.