27 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 5.5
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
10,37
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
10,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 5
Długość [mm]: 26.5
Rozwiń więcej danych
16,59
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
16,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
15,11
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
15,11
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421537
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
49,30
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
49,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421669
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
110,90
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
110,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421676
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
45,81
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
45,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jednostka ilości: Sztuka
Masa [g]: 38
Rozwiń więcej danych
17,69
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
17,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211886401
Materiał: Żelazo
101,57
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
101,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW005
Numer seryjny: Cpp-vw-005
21,74
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
21,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV108857
Dla numeru oe: 04l 121 049
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
44,79
zł/szt.
Kraków: pon. 23.06
U ciebie: pon. 23.06
44,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054547
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
37,39
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW057
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Ctm-vw-057
12,34
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
12,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA36061
11,04
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
11,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421782
Strona zabudowy: Z lewej u góry
45,21
zł/szt.
Kraków: śr. 18.06
U ciebie: śr. 18.06
45,21
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
55,12
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
55,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 074121073ak
28,89
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
28,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118781
Kolor: Czarny
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
56,98
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
56,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej na dole
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
119,76
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
119,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESVWWHCDAB
Ciężar [kg]: 0.012
Długość opakowania [cm]: 2.6
Rozwiń więcej danych
14,02
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
14,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GAT054122
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
36,39
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
36,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW TRANSPORTER VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW TRANSPORTER VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.