26 produktów
Wybierz auto
14,66
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
14,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
81,46
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
81,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCPPVW005
Numer seryjny: Cpp-vw-005
21,74
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
21,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MCA36061
11,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
11,33
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYCTMVW057
Materiał: Tworzywo sztuczne
Numer seryjny: Ctm-vw-057
12,62
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
12,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Kolor: Czarny
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
109,87
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
109,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VAIV108857
Dla numeru oe: 04l 121 049
Przewód układu chłodzącego: Od obudowy regulatora płynu chłodzącego do chłodnicy oleju
43,31
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
43,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
30,34
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
30,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 42
14,80
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
14,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421669
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
107,48
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
107,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421676
Strona zabudowy: Z prawej u dołu
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
44,58
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
44,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421782
Strona zabudowy: Z lewej u góry
43,91
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
43,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET2421537
Strona zabudowy: Z lewej u góry
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk)
Rozwiń więcej danych
47,85
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
47,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VIJ11211850501
Materiał: Tworzywo sztuczne
30,60
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
30,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
97,80
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
97,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0479117197
Materiał: Tworzywo sztuczne, gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
11,77
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
11,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET4010426
Materiał: Tworzywo sztuczne
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Rozwiń więcej danych
22,64
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
22,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118625
Strona zabudowy: Chłodnica silnika, góra
Materiał: Epdm (etylen-propylen-dien-kauczuk), guma z wkładem tekstylnym
Rozwiń więcej danych
31,31
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
31,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP118781
Kolor: Czarny
Materiał: Gfk (tworzywo sztuczne wzmocnione włóknem szklanym), pa 66 gf 30
Rozwiń więcej danych
57,57
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
57,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FESVWWHCDAB
Ciężar [kg]: 0.012
Długość opakowania [cm]: 2.6
Rozwiń więcej danych
15,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
15,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Przewód układu chłodzenia w samochodzie VW TRANSPORTER VI ma postać długiego węża połączonego z silnikiem, chłodnicą i innymi elementami wyposażenia pojazdu. Jego podstawowym zadaniem jest doprowadzanie płynu do pompy wodnej i pozostałych komponentów układu chłodzenia, co przekłada się na zapewnienie odpowiednich warunków pracy silnika.
W sytuacji wystąpienia przecieku w przewodzie dochodzi do utraty płynu chłodzącego. Po pewnym czasie może być go na tyle mało, że nie będzie już możliwe efektywne chłodzenie silnika. Kolejnym efektem będzie również niepoprawne działanie chłodnicy oraz pompy wodnej. Pompa pracująca „na sucho” może w krótkim czasie ulec zniszczeniu, co znacząco podniesie koszty serwisu. W skrajnym przypadku może dojść nawet do przegrzania i zniszczenia jednostki napędowej.
Przewód chłodzenia w aucie VW TRANSPORTER VI to element o bardzo istotnej roli – jego usterka może przyczynić się do powstania znacznie poważniejszych problemów. Dlatego też wymiana tego komponentu powinna odbyć się od razu wtedy, gdy zauważymy usterkę. Najczęstsze objawy to wysokie zużycie płynu chłodzącego, wyczuwalny zapach spalenizny, zapalenie się kontrolki informującej o niedostatecznej ilości płynu czy plamy płynu widoczne pod samochodem.