54 produktów
Wybierz auto
0429BDA520
Ograniczenia producenta: Trw
270,30
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
270,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
184,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
184,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
367,91
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
367,91
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
184,67
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
184,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
198,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
198,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
209,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
209,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTME044A
98,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1677C906RR
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 2.08
Rozwiń więcej danych
218,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
218,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPME024A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
System hamulcowy: Trw
Rozwiń więcej danych
146,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTME045A
98,63
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
98,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1677C906RL
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 2.07
Rozwiń więcej danych
218,83
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
218,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
198,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
198,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
219,19
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
219,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTME052A
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Numer seryjny: Hzt-me-052a
177,44
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
177,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTME054A
Strona zabudowy: Tylna oś po obydwu stronach
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 8
Rozwiń więcej danych
134,57
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
134,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPME022A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
System hamulcowy: Trw
Rozwiń więcej danych
115,39
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
115,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPME026A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
System hamulcowy: Trw
Rozwiń więcej danych
146,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPME057A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z pakietem sportowym amg
Rozwiń więcej danych
158,27
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
158,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPME062A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Dla grubosci tarczy hamulcowej [mm]: 25
Rozwiń więcej danych
146,31
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
146,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPME064A
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Numer seryjny: Hzp-me-064a
130,85
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
130,85
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MERCEDES-BENZ, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MERCEDES-BENZ jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MERCEDES-BENZ dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.