10 produktów
Wybierz auto
FES2377CCRAFAF
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 2.22
Rozwiń więcej danych
377,22
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
377,22
zł/szt.
Darmowa dostawa
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
198,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
198,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
209,61
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
209,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
184,67
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
184,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1677C906RL
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 2.07
Rozwiń więcej danych
218,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
218,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, z lewej, z prawej
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
198,45
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
198,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1677C906RR
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 2.08
Rozwiń więcej danych
218,83
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
218,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11817004071
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
140,71
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
140,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej, oś przednia
Materiał: Żeliwo szare
Rozwiń więcej danych
219,19
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
219,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ATE11817005101
System hamulcowy: Ate
Zdjęcie producenta: 1
331,07
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
331,07
zł/szt.
Darmowa dostawa
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.