17 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
82,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
82,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463010
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
65,58
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
65,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463011
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
74,98
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
74,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CK94WFL
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 2.265
Rozwiń więcej danych
174,97
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
174,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CV75R
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.63
Rozwiń więcej danych
134,92
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
134,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
89,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
89,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CV55WR
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.97
138,05
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
138,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CK94WFR
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 2.295
Rozwiń więcej danych
211,12
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
211,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
89,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
89,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463012
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
88,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
88,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4WFL
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.445
Rozwiń więcej danych
157,92
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
157,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTMS002A
Strona zabudowy: Oś tylna
Długość opakowania [cm]: 17.5
Rozwiń więcej danych
71,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
71,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH443010H
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia, os przednia, z prawej
Parzyste numery artykułów: Gh-443010v
108,81
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
108,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH443010V
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-443010h
106,98
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
106,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4WFR
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.465
Rozwiń więcej danych
157,92
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
157,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS013A
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość opakowania [cm]: 23.5
Rozwiń więcej danych
99,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPMS014A
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość opakowania [cm]: 23.5
Rozwiń więcej danych
99,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 01.04
99,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI PAJERO, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI PAJERO jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI PAJERO dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.