6 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
89,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
89,37
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
89,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4WFL
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Ciężar [kg]: 1.445
Rozwiń więcej danych
162,47
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
162,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05500477CNA4WFR
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Ciężar [kg]: 1.465
Rozwiń więcej danych
156,90
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
156,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH443013V
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia, oś przednia, z lewej
Parzyste numery artykułów: Gh-443013h
99,70
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
99,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0477CV75R
Strona zabudowy: Oś tylna
Ciężar [kg]: 0.63
Rozwiń więcej danych
130,79
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
130,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu MITSUBISHI PAJERO IV jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie MITSUBISHI PAJERO IV dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.