48 produktów
Wybierz auto
Ograniczenia producenta: Trw
70,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA576
Ograniczenia producenta: Trw
127,73
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZPPL010A
Strona zabudowy: Z przodu
Dla średnicy tarczy hamulcowej [mm]: 321
Rozwiń więcej danych
71,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
71,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1008
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1007
104,47
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
104,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1110
Ograniczenia producenta: Trw
201,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
201,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES1877CASJRL
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.945
Rozwiń więcej danych
189,46
zł/szt.
Kraków: śr. 08.10
U ciebie: śr. 08.10
189,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
63,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
63,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV563
65,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
65,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1009
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1010
103,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
103,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA575
Ograniczenia producenta: Trw
123,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
123,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTPL074A
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Numer seryjny: Hzt-pl-074a
132,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
132,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTPL075A
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Numer seryjny: Hzt-pl-075a
134,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
134,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GHAGH463615
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa, z lewej, z prawej
65,95
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
65,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWBDA1260
Ograniczenia producenta: Trw
Parzyste numery artykułów: Bda1259
318,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
318,17
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
79,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
79,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYHZTPL024A
Strona zabudowy: Oś tylna
Ograniczenia producenta: Ate
Rozwiń więcej danych
58,87
zł/szt.
Kraków: pon. 06.10
U ciebie: pon. 06.10
58,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA646
Ograniczenia producenta: Trw
Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 10
163,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
163,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429BDA1216
Parzyste numery artykułów: Bda1215
Ograniczenia producenta: Trw
148,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
148,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV660
72,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
72,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SKV50SKV680
67,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
67,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
W standardowych układach hamulców tarczowych, stosowanych m.in. w samochodzie OPEL, jarzmo zacisku hamulcowego odpowiada za umożliwienie precyzyjnego zamocowania zacisków i klocków hamulcowych. Sprawne jarzmo jest niezbędne do zapewnienia równomiernego docisku klocków hamulcowych do tarczy w momencie wciśnięcia pedału hamulca przez kierowcę samochodu.
W większości egzemplarzy samochodu OPEL jarzmo zacisku jest podzespołem trwałym, jednak trudne warunki eksploatacji (silne nagrzewanie elementów układu, kontakt z wodą i zabrudzeniami) mogą spowodować korozję, prowadzącą do degradacji materiału, z którego wykonane jest jarzmo. Z czasem może dojść do blokowania się tulejek jarzma, które wpływa na niewłaściwy docisk, czyli obniżenie skuteczności hamowania.
Jeżeli w samochodzie OPEL dochodzi do opisanych wyżej problemów lub oględziny, wykonane po zdemontowaniu koła i elementów współpracujących układu hamulcowego, wskazują na silne zużycie jarzma, warto wymienić ten element na nowy. Zużycie jarzma zacisku hamulcowego w jednym z kół jest sygnałem świadczącym o konieczności weryfikacji stanu jarzm w pozostałych kołach. Jarzma warto wymieniać parami na kołach tej samej osi. Wymiana tylko jednego elementu może skutkować niewłaściwym rozdziałem siły hamowania pomiędzy koła tej samej osi, co ma wydatny wpływ na bezpieczeństwo jazdy.