Powiadom mnie o dostępności

Przewody hamulcowe i mocowania do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

17 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Długość całkowita [mm]: 564, Rozmiar gwintu 1: F1...
40,52 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 540, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1, średnica otworu flanszy [mm]: 10, Artykuł uzu...
77,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 555, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1, średnica otworu flanszy [mm]: 10, Artykuł uzu...
80,78 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 220, Sekcja: część zewnętrzna
34,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 425, Rozmiar gwintu 1: F10X1, Rozmiar gwintu 2: F10X1, Zdjęcie producenta: 1
48,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 230, Rozmiar gwintu 1: 11, Rozmiar gwintu 2: 16
30,89 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 660, Gwint wewnętrzny [mm]: M10x1, średnica otworu flanszy [mm]: 10, Artykuł uzu...
80,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: tylna oś po obydwu stronach, Długość [mm]: 564, Ciężar [kg]: 0.152, Zdjęcie ...
71,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 654, Wymiar gwintu: M10x1, Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
49,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś tylna, Długość [mm]: 180
41,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Długość [mm]: 680, Gwint wewnętrzny [mm]: F 10 X 1,0, średnica z...
42,55 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 539, Wymiar gwintu: M10x1, Rodzaj gwintu: Gwint wewn.
45,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 680, Ciężar [kg]: 0.151, Zdjęc...
81,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 270, Rodzaj gwintu: Gwint wewn., Rozmiar gwintu 1: M10x1
37,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 424
37,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 424, Rodzaj gwintu: Gwint wewn., Rozmiar gwintu 1: M10x1, Rozmiar gwintu 2: M10x1
44,09 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 218, Rozmiar gwintu 1: M10X1, Rozmiar gwintu 2: F10X1, Zdjęcie producenta: 1
41,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Przewód hamulcowy elastyczny do samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Układ hamulcowy samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wyposażony jest w elastyczne przewody hamulcowe, których rolą jest przenoszenie ciśnienia płynu hydraulicznego na ostatnim odcinku układu hamulcowego. MITSUBISHI PAJERO CLASSIC wykorzystuje elastyczne przewody hamulcowe wykonane z gumy wzmocnionej oplotem metalowym lub plecionką z tkaniny. Są one stosunkowo wytrzymałe, jednak z czasem dochodzi do ich zużycia lub uszkodzenia mechanicznego.

Przyczyny usterek elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Jednym z najczęstszych powodów uszkodzeń elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest nieregularna wymiana płynu hamulcowego. Obecność starego lub niskiej jakości płynu w układzie hamulcowym wpływa na proces przedwczesnego starzenia się gumy, użytej do produkcji elastycznych przewodów. Może wówczas dojść do ich rozciągnięcia lub spękania. Takie zjawiska mają znaczący wpływ na skuteczność działania hamulców w pojeździe.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – objawy zużycia przewodu hamulcowego elastycznego

Sygnałem, który może wskazywać na niewłaściwy stan elastycznych przewodów hamulcowych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC jest odczuwalny spadek skuteczności hamowania. Auto wyraźnie gorzej wytraca prędkość, często nierównomiernie (przechyły nadwozia), co jest związane nierównym wysuwaniem się zacisków hamulcowych. Jeżeli przewód hamulcowy pęknie, nastąpi wyciek płynu hamulcowego z układu, co wiąże się z całkowitą utratą możliwości hamowania. Wszelkie usterki przewodów hamulcowych należy niezwłocznie usuwać poprzez wymianę elementów na nowe.