18 produktów
Wybierz auto
Ciężar [kg]: 0.061
147,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
147,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Średnica [cal]: 10
Parametr: T55/1
Rozwiń więcej danych
1 168,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
1 168,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
Głębokość opakowania [cm]: 53
96,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [cal]: 8
385,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
385,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ograniczenia producenta: Trw
Średnica [cal]: 11
430,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
430,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.09
172,00
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
172,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
211,09
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
211,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Ate
Średnica [cal]: 10
651,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
651,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.1
211,94
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
211,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
206,30
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
206,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
52,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
191,32
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
191,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Specyfikacje asortymentowa: Spięty
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Bez rury
Rozwiń więcej danych
220,51
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
220,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Darmowa dostawa od 99 zł
MET2180008
Strona zabudowy: Urzadzenie wspomagajace siłę hamowania
Rodzaj zaworu: Zawór zwrotny
Rozwiń więcej danych
147,90
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
147,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
System hamulcowy: Ate
262,10
zł/szt.
Kraków: pon. 07.07
U ciebie: pon. 07.07
262,10
zł/szt.
Darmowa dostawa
269,86
zł/szt.
Kraków: śr. 09.07
U ciebie: śr. 09.07
269,86
zł/szt.
Darmowa dostawa
Średnica [cal]: 10
Parametr: T52
Rozwiń więcej danych
546,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
546,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
Darmowa dostawa od 99 zł
TOP117108
Kolor: Czarny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
93,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUDI TT wykorzystuje serwo hamulcowe do zwiększania efektywności układu hamulcowego oraz precyzyjnego kontrolowania siły hamowania. Bez tego podzespołu hamowanie wymagałoby bardzo dużej siły nacisku na pedał hamulca. Awaria serwa hamulcowego w samochodzie AUDI TT wymaga natychmiastowej wymiany elementu na nowy – niesprawne serwo sprawia, że hamowanie staje się nieskuteczne, co stwarza znaczne ryzyko kolizji.
Serwo do auta AUDI TT jest metalową puszką, wewnątrz której znajduje się membrana – dzieli ona wnętrze serwa na dwie komory. Pierwsza komora jest połączona z układem dolotowym i tworzy się w niej podciśnienie. Auta z silnikami wysokoprężnymi oraz hybrydy wymagają dodatkowego podzespołu – pompy próżniowej – gdyż z uwagi na specyfikę pracy napędu ich układ dolotowy nie generuje stałego podciśnienia. Druga komora jest wyposażona w dwa zawory. Pierwszy zawór łączy ją z komorą podciśnieniową, a drugi z atmosferą zewnętrzną.
W trakcie jazdy zawór z dostępem do atmosfery zewnętrznej pozostaje zamknięty, a zawór pomiędzy komorami jest otwarty. Po naciśnięciu na hamulec pierwszy zawór otwiera się i wpuszcza powietrze z atmosfery, a drugi zamyka się i odcina przepływ powietrza między komorami. W efekcie membrana serwa zaczyna wychylać się z powodu podciśnienia. Stopień przesunięcia membrany serwa jest związany z głębokością wciśnięcia pedału hamulca w samochodzie AUDI TT. Membrana jest również połączona z trzpieniem pompy hamulcowej. Dlatego jej ruch wpływa na siłę hamowania i pozwala skutecznie kontrolować ciśnienie płynu hamulcowego w układzie.
Uszkodzone serwo hamulcowe w samochodzie AUDI TT sprawia, że pedał hamulca staje się coraz twardszy. Taki sam efekt można uzyskać, naciskając na hamulec przy wyłączonym samochodzie. Jeżeli jednak w trakcie jazdy hamulec stawia coraz większy opór i nie chce opuszczać się tak głęboko, jak wcześniej, to najprawdopodobniej serwo hamulcowe ulega zużyciu.
Gdy tylko da się zauważyć takie zjawisko, należy jak najszybciej przeprowadzić kontrolę układu hamulcowego. Jeżeli okaże się, że doszło do uszkodzenia serwa, należy dokonać jego wymiany. Sprawny układ hamulcowy jest kluczowy dla zachowania bezpieczeństwa jazdy, dlatego nie należy użytkować samochodu AUDI TT z niesprawnym serwem.