42 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Oś tylna
51,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
51,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna, oś tylna strona lewa, oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 85/370
Rozwiń więcej danych
46,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
46,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Blacha stalowa
56,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
56,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.52
Materiał: Blacha stalowa
56,36
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
56,36
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
51,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
51,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 370/85
Rozwiń więcej danych
55,26
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
55,26
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
65,01
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
65,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
69,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 80 / 340
Rozwiń więcej danych
74,89
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 80 / 340
Rozwiń więcej danych
74,89
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
74,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica 1/średnica 2 [mm]: 280/50
69,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
69,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
47,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
47,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
26,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
26,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z obu stron, oś tylna
49,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
49,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Ciężar [kg]: 0.535
Rozwiń więcej danych
53,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
53,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa
Materiał: Blacha stalowa
47,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 13.11
47,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa
Materiał: Blacha stalowa
47,15
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
47,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś tylna
Średnica 1 [mm]: 370
Rozwiń więcej danych
45,05
zł/szt.
Kraków: pt. 14.11
U ciebie: pt. 14.11
45,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Tarcza kotwiczna jest w aucie FORD MONDEO elementem ochronnym. Zabezpiecza ona tarczę hamulcową przed obcieraniem i działaniem czynników zewnętrznych. Tarcze kotwiczne są także elementem hamulców bębnowych, w których oprócz funkcji ochronnej stanowią element stelaża – umożliwiają zamocowanie podzespołów takich jak cylinderek, sprężyny, dźwignia czy szczęki.
Wymiana tarcz kotwicznych w samochodzie FORD MONDEO jest najczęściej wymagana wskutek korozji lub mechanicznego uszkodzenia starego elementu. Niesprawna tarcza kotwiczna osłabia układ hamulcowy, przez co spada skuteczność hamowania. Poruszanie się samochodem z uszkodzonymi tarczami kotwicznymi może doprowadzić do poważniejszych i bardziej kosztownych awarii układu. Z uwagi na lokalizację tarczy kotwicznej – za tarczą hamulcową – zdiagnozowanie awarii może wymagać ściągnięcia wielu elementów układu.
O zużyciu tarcz kotwicznych mogą informować takie objawy jak m.in. głośne i nieprzyjemne piski ocierających się metalowych podzespołów, a także dudniący hałas w trakcie hamowania. Wspomniane objawy mogą być także efektem zużycia innych podzespołów układu hamulcowego, dlatego przy ich wystąpieniu należy przeprowadzić dokładną diagnostykę.