Powiadom mnie o dostępności

Zbiorniki płynu hamulcowego do AUDI TT I (8N)

3 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

47,41 zł

Dostawa na wtorek, 21 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
42,12 zł
42,12 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
61,42 zł

Dostawa na środę, 22 maja

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Zbiorniczek płynu hamulcowego w samochodzie AUDI TT I (8N)

Jednym z elementów układu hamulcowego samochodu AUDI TT I (8N) jest wyrównawczy zbiorniczek płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu płynu hamulcowego, obecnego w układzie. Zbiorniczek wykonany jest z przezroczystego tworzywa, aby umożliwić wzrokowe sprawdzenie poziomu płynu. Posiada oznaczenia minimalnego i maksymalnego zalecanego poziomu płynu hamulcowego, a także symbol rekomendowanego przez producenta pojazdu rodzaju płynu.

Uszkodzenie zbiorniczka płynu hamulcowego w samochodzie AUDI TT I (8N) – objawy

Zbiorniczek płynu hamulcowego w samochodzie AUDI TT I (8N) stosunkowo rzadko ulega samoczynnym uszkodzeniom. Jest wysoce odporny na niskie jak i wysokie temperatury. Z racji tego, że jest wykonany z tworzywa sztucznego może być jednak narażony na uszkodzenia mechaniczne, wynikające np. z prac przy innych podzespołach pojazdu. Efektem uszkodzenia struktury zbiorniczka jest najczęściej wyciek płynu hamulcowego. Nieszczelność ta z czasem powoduje niedobór płynu hamulcowego w układzie i wyczuwalne pogorszenie jakości pracy hamulców.

AUDI TT I (8N) – uszkodzony zbiorniczek płynu hamulcowego – co robić?

Wszelkie próby naprawy pęknięć i innych uszkodzeń zbiorniczka płynu hamulcowego w samochodzie AUDI TT I (8N) z reguły nie przynoszą rezultatów. Rozwiązaniem jest wymontowanie elementu i zastąpienie go nowym. Uprzednio należy odebrać cały płyn hamulcowy z układu, a po zamontowaniu nowego zbiorniczka, ponowne napełnienie do zalecanego przez producenta pojazdu poziomu.