4 produkty
Wybierz auto
HEL8TG008570027
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
633,36
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
633,36
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP118078
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
316,60
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
316,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
HEL8TG008570021
Tryb pracy: Elektryczny
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
670,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
670,84
zł/szt.
Darmowa dostawa
HIT139321
100,61
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
100,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem tego elementu jest wytwarzanie podciśnienia, które jest niezbędne do poprawnej pracy hamulców. Pompy próżniowe można spotkać obecnie w niemal każdym samochodzie z silnikiem wysokoprężnym. Są one często montowane także w pojazdach z benzynowymi jednostkami napędowymi.
Obecna w samochodzie AUDI TT I (8N) pompa podciśnienia może ulec różnego rodzaju awariom. Za jej poprawną, długotrwałą pracę w głównej mierze odpowiada olej silnikowy. Jego zadaniem jest smarowanie tego elementu, jak również zabezpieczenie przed przegrzaniem. Należy pamiętać, że pompy podciśnienia w aucie AUDI TT I (8N) zużywają się eksploatacyjnie – bez wymiany w odpowiednim momencie może dojść do niekontrolowanych wycieków oleju, które negatywnie wpłyną na inne podukłady.
Pierwszym sygnałem uszkodzonej pompy podciśnienia jest pogorszenie skuteczności układu hamulcowego. W takiej sytuacji niezwłocznie należy udać się do warsztatu samochodowego w celu wykonania kontroli. Najczęściej kończy się na wymianie elementów takich jak uszczelki czy gumowe wężyki. Czasami może jednak okazać się, że konieczny będzie zakup nowej pompy podciśnienia do samochodu AUDI TT I (8N).