Powiadom mnie o dostępności

Zbiorniki płynu hamulcowego do SEAT EXEO ST

4 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: bez czujnika, z pokrywą
178,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
96,15 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
82,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
16,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Zbiornik płynu hamulcowego – SEAT EXEO ST

Jednym z elementów układu hamulcowego samochodu SEAT EXEO ST jest wyrównawczy zbiorniczek płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest utrzymanie odpowiedniego poziomu płynu hamulcowego, obecnego w układzie. Zbiornik wykonany jest z przezroczystego tworzywa, aby umożliwić wzrokowe sprawdzenie poziomu płynu. Posiada oznaczenia minimalnego i maksymalnego zalecanego poziomu płynu hamulcowego, a także symbol rekomendowanego przez producenta pojazdu rodzaju płynu.

Uszkodzenie zbiorniczka płynu hamulcowego w samochodach SEAT EXEO ST – objawy

Zbiornik płynu hamulcowego w samochodzie SEAT EXEO ST stosunkowo rzadko ulega samoczynnym uszkodzeniom. Jest wysoce odporny na niskie jak i wysokie temperatury. Z racji tego, że jest wykonany z tworzywa sztucznego może być jednak narażony na uszkodzenia mechaniczne, wynikające np. z prac przy innych podzespołach pojazdu. Efektem uszkodzenia struktury zbiorniczka jest najczęściej wyciek płynu hamulcowego. Nieszczelność ta z czasem powoduje niedobór płynu hamulcowego w układzie i wyczuwalne pogorszenie jakości pracy hamulców.

SEAT EXEO ST – uszkodzony zbiornik płynu hamulcowego – co robić?

Wszelkie próby naprawy pęknięć i innych uszkodzeń zbiornika płynu hamulcowego w samochodzie SEAT EXEO ST z reguły nie przynoszą rezultatów. Rozwiązaniem jest wymontowanie elementu i zastąpienie go nowym. Uprzednio należy odebrać cały płyn hamulcowy z układu, a po zamontowaniu nowego zbiornika, ponowne napełnienie do zalecanego przez producenta pojazdu poziomu.