7 produktów
Wybierz auto
Napięcie [v]: 12
Długość [mm]: 360
Rozwiń więcej danych
468,18
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
468,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV482
285,21
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
285,21
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Długość [mm]: 360
Rozwiń więcej danych
468,18
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
468,18
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS77300GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
355,38
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
355,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
CANCSS74304GS
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 24
Rozwiń więcej danych
313,33
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
313,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV478
296,71
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
296,71
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV17SKV473
274,41
zł/szt.
Kraków: wt. 21.01
U ciebie: wt. 21.01
274,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
Samochód OPEL MERIVA B wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.
Czujnik kąta skrętu w samochodzie OPEL MERIVA B jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.
W samochodzie OPEL MERIVA B czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.