Łap rabaty za większy koszyk! 🔥

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki kąta skrętu do OPEL MERIVA

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

286,94

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

286,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS77300GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

347,30

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

347,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93055

Napięcie [v]: 12

Długość [mm]: 360

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

476,68

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

476,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy MEAT & DORIA 93054

Napięcie [v]: 12

Oznaczenie kontrolne: 025_ _

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

413,94

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

413,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

283,89

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

283,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy CASCO CSS74304GS

Napięcie [v]: 12

Średnica [mm]: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

278,99

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

278,99

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

276,07

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

276,07

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy NTY ECK-PL-000

Kolor: Szary

Długość przewodu [mm]: 420

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

288,84

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: czw. 24.04

U ciebie: czw. 24.04

288,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik kąta skrętu kierownicy VEMO V40-72-0487

Długość [mm]: 420

Kolor: Szary

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 140,44

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: pon. 28.04

U ciebie: pon. 28.04

1 140,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

248,07

zł/szt.

Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%

Kraków: śr. 23.04

U ciebie: śr. 23.04

248,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do OPEL MERIVA

Czujnik kąta skrętu w samochodzie OPEL MERIVA

Samochód OPEL MERIVA wyposażony jest w systemy zwiększające bezpieczeństwo jazdy. Systemy te pobierają wiele informacji z czujników. Jednym z nich jest czujnik kąta skrętu kierownicy. Informacje dotyczące aktualnej wartości wychylenia kierownicy potrzebne są m.in. do regulowania pracy systemu kontroli trakcji. W samochodach posiadających bogate wyposażenie dodatkowe, informacje przekazywane przez czujnik kąta skrętu kierownicy wykorzystywane są także przez tempomat aktywny lub system doświetlania zakrętów.

OPEL MERIVA – objawy awarii czujnika kąta skrętu

Czujnik kąta skrętu w samochodzie OPEL MERIVA jest elementem elektronicznym, który w sporadycznych przypadkach może ulegać awariom. Jego nieprawidłowe działanie ma zwykle negatywny wpływ na pracę systemów wspomagających hamowanie oraz zapewniających kontrolę trakcji, takich jak ESP, ASR czy ABS. Niestety uszkodzony czujnik zazwyczaj nie generuje jednoznacznych objawów, dlatego ustalenie jego niesprawności wymaga przeprowadzenia diagnostyki komputerowej.

Jak wymienić czujnik kąta skrętu kierownicy w samochodzie OPEL MERIVA?

W samochodzie OPEL MERIVA czujnika kąta skrętu należy szukać na kolumnie kierownicy. Należy zdjąć jej obudowę, zlokalizować czujnik i odłączyć od instalacji pojazdu. Warto sprawdzić okablowanie, gdyż jego stan może być przyczyną awarii. Po podpięciu nowego czujnika konieczna może okazać się jego kalibracja, przeprowadzana za pomocą komputera diagnostycznego lub podczas jazdy próbnej.