🔥 Odbierz 40 PLN na pierwsze zamówienie z PayPo!

Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do AUDI A8 D3

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Drążek kierowniczy LEMFÖRDER 25332 01
Drążek kierowniczy LEMFÖRDER 25332 01
Strona zabudowy: Oś przednia
Darmowa dostawa
313,12 zł
313,12 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy LEMFÖRDER 25614 01
Drążek kierowniczy LEMFÖRDER 25614 01
Strona zabudowy: z obu stron, wewnątrz, Oś przednia, Długość [mm]: 127.1, Rozmiar gwintu 1: M16...
78,09 zł
78,09 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225
Drążek kierowniczy TRISCAN 8500 29225
73,67 zł
73,67 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy MEYLE 116 031 0009
Drążek kierowniczy MEYLE 116 031 0009
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, os przednia, z prawej, Długość [mm]: 127, Rozmiar gwintu ...
71,66 zł
71,66 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy TRW JAR1002
Drążek kierowniczy TRW JAR1002
dla numeru OE: 4E0419801E, Wymiar gwintu: M16x1,5, Długość całkowita [mm]: 143.1, Przestrzegaj d...
89,00 zł
89,00 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy CORTECO 49400314
Drążek kierowniczy CORTECO 49400314
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Gwint wewnętrzny [mm]: M 16x1,5
75,72 zł
75,72 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy FEBI BILSTEIN 37332
Drążek kierowniczy FEBI BILSTEIN 37332
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 1.142, Gwint zewn. [mm]: M16 x 1,5,...
179,46 zł
179,46 zł

Dostawa na środę, 3 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy FEBI BILSTEIN 30654
Drążek kierowniczy FEBI BILSTEIN 30654
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 127, Ciężar [kg]: 0.47, Gwint z...
70,12 zł
70,12 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy DELPHI TA2377
Drążek kierowniczy DELPHI TA2377
Długość [mm]: 144, Szerokość [mm]: 44, Wysokość [mm]: 44, Wymiar gwintu: M16x1.5, Rodzaj gwin...
60,43 zł
60,43 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Drążek kierowniczy A.B.S. 240438
Drążek kierowniczy A.B.S. 240438
Strona zabudowy: z przodu, Długość [mm]: 128, Ciężar [kg]: 0.05, Rozmiar gwintu 1: FM16X1.5 RHT...
49,98 zł
49,98 zł

Dostawa na wtorek, 2 lipca

Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do AUDI

Drążek kierowniczy w samochodzie AUDI A8 D3 – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu AUDI A8 D3. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie AUDI A8 D3

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

AUDI A8 D3 – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach AUDI A8 D3 zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.