6 produktów
Wybierz auto
0396TA2891
Długość [mm]: 218
Szerokość [mm]: 40
Rozwiń więcej danych
55,47
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
55,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BGASR2356
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
51,99
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
51,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080216
Długość [mm]: 202
Wymagana ilość: 2
Rozwiń więcej danych
56,49
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
56,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040148131
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 202
Rozwiń więcej danych
61,04
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
61,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SID4214
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Wymiar gwintu: Mm14x1.5r
Rozwiń więcej danych
63,50
zł/szt.
Kraków: czw. 06.02
U ciebie: czw. 06.02
63,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FES0522CX7
Ciężar [kg]: 0.467
Ilość: 2
41,94
zł/szt.
Kraków: wt. 04.02
U ciebie: wt. 04.02
41,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu FORD RANGER V. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach FORD RANGER V zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.