18 produktów
Wybierz auto
JAV111368L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
57,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
57,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11103368L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
51,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080130
Długość [mm]: 218
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
61,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91906384
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 218
Rozwiń więcej danych
59,77
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071567
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
51,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS071568
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
51,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ASH11103368R
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
51,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 06.03
51,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14 x 1,5
Rozwiń więcej danych
48,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
48,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość całkowita [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
53,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość całkowita [mm]: 225
Rozwiń więcej danych
53,20
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE7826
Długość [mm]: 218
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
59,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2226144
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 218
Rozwiń więcej danych
54,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
54,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRWJTE7827
Długość [mm]: 218
Wymiar gwintu: M14x1.5
Rozwiń więcej danych
59,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850080129
Długość [mm]: 218
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
61,05
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
61,05
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2907
Długość [mm]: 200
Szerokość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
52,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
52,41
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2906
Długość [mm]: 225
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
53,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2905
Długość [mm]: 225
Szerokość [mm]: 44
Rozwiń więcej danych
53,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
53,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2908
Długość [mm]: 200
Szerokość [mm]: 42
Rozwiń więcej danych
49,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
49,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD RANGER V. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD RANGER V końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD RANGER V, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.