Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

18 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: z obu stron, Oś przednia, Długość [mm]: 185, Gwint zewn. [mm]: M16x1,5, Gwint z...
86,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość 1 [mm]: 130
97,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 2162, Długość opakowania [cm]: 27.5, Szerokość opakowania [cm]: 19.5, Wysokość opak...
160,29 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: Assy, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z elementem kulistym, Rozmi...
207,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: M12X1,25, Wysokość zabudowy: 78, średnica zabudowy [mm]: 13.2
123,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 181, Rozmiar gwintu 1: M16X1,5, Rozmiar gwintu 2: M16X1,5
33,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
107,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, wewnątrz od strony koła
57,31 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Parametr: Assy, Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: z elementem kulistym, Rozmi...
153,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 221, Długość 2 [mm]: 206, Rozm...
32,43 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, Oś przednia, Długość [mm]: 185, Gwint zewn. [mm]: M16x1,5, Gwint z...
58,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Gwint zewn. [mm]: M12X1,25, Wysokość zabudowy: 78, średnica zabudowy [mm]: 13.2
188,27 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 2.67, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Rozmiar klucza: 19...
164,91 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
178,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Ciężar [kg]: 2.626, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,25, Rozmiar klucza: 1...
214,13 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Ciężar [kg]: 0.69, Zdjęcie producenta: 1
56,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: Oś przednia, Długość [mm]: 131, Wymiar stożka [mm]: 14, Rozmiar gwintu 1: M12X...
98,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 220.6, Ciężar [kg]: 0.69, Gwint...
58,10 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Drążek kierowniczy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.