18 produktów
Wybierz auto
Producenci
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
173,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
173,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593451501
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
84,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
84,55
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOOMIAX4444
Strona zabudowy: Wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 224.5
Rozwiń więcej danych
64,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
64,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: W srodku, oś przednia
207,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 2.67
Rozwiń więcej danych
167,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
167,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NIPJ4845022
Długość [mm]: 181
Rozmiar gwintu 1: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
33,72
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
33,72
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0493ADC48760
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]: 0.69
Rozwiń więcej danych
56,47
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
56,47
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Assy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementem kulistym
Rozwiń więcej danych
153,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
153,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Parametr: Assy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z elementem kulistym
Rozwiń więcej danych
207,91
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
207,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Ciężar [kg]: 2.626
Rozwiń więcej danych
176,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
176,75
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint zewn. [mm]: M12x1,25
Wysokość zabudowy: 78
Rozwiń więcej danych
104,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
104,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 2162
Długość opakowania [cm]: 27.5
Rozwiń więcej danych
163,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
163,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Gwint zewn. [mm]: M12x1,25
Wysokość zabudowy: 78
Rozwiń więcej danych
134,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
134,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0429JAR7563
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
57,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
57,56
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
107,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
107,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
GSPS030187
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 221
Rozwiń więcej danych
34,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
34,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia
Długość [mm]: 131
Rozwiń więcej danych
91,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
91,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040129688
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 220.6
Rozwiń więcej danych
58,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: pt. 24.10
58,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.
Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.
Drążki kierownicze w pojazdach MITSUBISHI PAJERO CLASSIC zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.