Powiadom mnie o dostępności

Końcówki drążków kierowniczych do MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

37 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: wewnątrz, Długość całkowita [mm]: 194, Gwint zewn. [mm]: 16 x 1,5, Wysokość ...
34,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, Długość całkowita [mm]: 130, Gwint zewn. [mm]: 16 x 1,5, Wysokoś�...
27,80 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, z obu stron, Oś przednia, średnica 1 [mm]: 15.6, Długość 1 [mm]: ...
29,60 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 16x1,5, Wymiar stożka [mm]: 13.5, parzyste numery artykułów: 5033027
59,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wymiar gwintu: 16x1,5, Wymiar stożka [mm]: 13.5, parzyste numery artykułów: 5033026
59,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Grubość [mm]: 80, Długość [mm]: 204, Ciężar [kg]: 0.9...
59,88 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Gwint zewn. [mm]: M16X1,5, Rodzaj gwintu: z bieżn...
46,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Grubość [mm]: 80, Długość [mm]: 204, Ciężar [kg]: 0.9...
72,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ciężar [kg]: 0.88, parzyste numery artykułów: 41315, Zdj...
52,14 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 136, Szerokość [mm]: 40, Wysokość [mm]: 60, Wymiar gwintu: M16x1.5, Rodzaj gwin...
34,56 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 183, Wymiar stożka [mm]: 13.5, Rozmiar gwintu 1: M12x1,25, Rozmiar gwintu 2: M16x1...
50,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Grubość [mm]: 80, Długość [mm]: 204, Ciężar [kg]: 0.8...
66,07 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
29,12 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ciężar [kg]: 0.94, parzyste numery artykułów: ADC48762, ...
54,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Długość [mm]: 183, Rozmiar gwintu 1: M12x1,25, Rozmiar gw...
34,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Długość [mm]: 183, Rozmiar gwintu 1: M12x1,25, Rozmiar gw...
53,37 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Długość [mm]: 185, Wymiar stożka [mm]: 14, Gwint wewnęt...
36,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, Długość całkowita [mm]: 194, Gwint zewn. [mm]: 16 x 1,5, Wysokość ...
40,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: zewnętrzny, Długość całkowita [mm]: 130, Gwint zewn. [mm]: 16 x 1,5, Wysokoś�...
30,28 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Długość [mm]: 183, Ciężar [kg]: 0.88, Gwint wewnętrzny...
38,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

Do czego służy końcówka drążka kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC?

Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.

MITSUBISHI PAJERO CLASSIC – objawy zużycia końcówki drążka kierowniczego

Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.

Wymiana końcówki drążka kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC

Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.