Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
36 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 194
Rozwiń więcej danych
37,39
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
37,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny
Długość całkowita [mm]: 130
Rozwiń więcej danych
28,09
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
28,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 183
Rozwiń więcej danych
40,61
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,61
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
53,71
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
53,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
48,78
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
48,78
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Gwint zewn. [mm]: M16x1,5
Rozwiń więcej danych
46,37
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
46,37
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej, z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
47,69
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
47,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Średnica 1 [mm]: 15.6
Rozwiń więcej danych
29,60
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
29,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 184
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
40,98
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
40,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 184
Rozmiar gwintu 1: M12x1,25
Rozwiń więcej danych
39,24
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
39,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 185
Rozwiń więcej danych
36,82
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Wewnątrz
Długość całkowita [mm]: 194
Rozwiń więcej danych
44,43
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
44,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny od strony koła, z prawej
61,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny od strony koła, z lewej
61,50
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
61,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
47,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
47,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiar gwintu: 16x1,5
Wymiar stożka [mm]: 13.5
Rozwiń więcej danych
47,35
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
47,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
36,30
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
36,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
24,09
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
24,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zbieżność stożka: 1/8
Długość [mm]: 172
Rozwiń więcej danych
62,18
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
62,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Grubość [mm]: 80
Rozwiń więcej danych
59,88
zł/szt.
Kraków: wt. 10.06
U ciebie: wt. 10.06
59,88
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO CLASSIC końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MITSUBISHI PAJERO CLASSIC, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.