54 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
28,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
28,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2499
Długość [mm]: 112
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
48,31
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
48,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396TA2498
Długość [mm]: 112
Szerokość [mm]: 38
Rozwiń więcej danych
48,71
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
48,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
28,67
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
28,67
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7160200022HD
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
58,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
58,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7160200023HD
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
58,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
58,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKDY314006
52,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
52,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0369VKDY314007
52,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
52,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593409001
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
83,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
83,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
54,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
54,51
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
54,51
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
52,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
52,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MOOFDES7387
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z prawej, oś przednia
Długość 1 [mm]: 94
Rozwiń więcej danych
57,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
57,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
49,94
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Zbieżność stożka: 1/8
Rozwiń więcej danych
49,94
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
49,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
041849399649
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 14x1,5
43,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
43,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS7676091
Dla numeru oe: 1545339
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
44,71
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
44,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SAS7676092
Dla numeru oe: 1545338
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
44,71
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
44,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie FORD ECOSPORT II. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie FORD ECOSPORT II końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu FORD ECOSPORT II, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.