11 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
151,82
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
151,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS9191412
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Długość [mm]: 173.5
Rozwiń więcej danych
75,84
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
75,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91008791
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 224
Rozwiń więcej danych
37,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
RTS91008792
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 224
Rozwiń więcej danych
37,07
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
37,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia po obydwu stronach
Zbieżność stożka: Ja
Rozwiń więcej danych
131,98
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
131,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: Ja
Rozwiń więcej danych
129,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
129,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: Ja
Rozwiń więcej danych
129,42
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
129,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DYS2226227
Strona zabudowy: Z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 119
Rozwiń więcej danych
85,45
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
85,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0160200042HD
Strona zabudowy: Zewnętrzny, z obu stron, oś przednia
Długość [mm]: 175
Rozwiń więcej danych
115,28
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
115,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593751001
Strona zabudowy: Z lewej, oś przednia
151,69
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
151,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03593751101
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
150,92
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
150,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MERCEDES-BENZ KLASA S W222 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ KLASA S W222, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.