18 produktów
Wybierz auto
MEY0160200067HD
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 209.6
Rozwiń więcej danych
88,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0160200066HD
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 209.6
Rozwiń więcej danych
88,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
88,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
94,83
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
94,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 907 460 6200
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
78,22
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
78,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0160200068HD
Strona zabudowy: Zewnętrzny, os przednia, z prawej
Długość [mm]: 173.7
Rozwiń więcej danych
95,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY0160200069HD
Strona zabudowy: Zewnętrzny, oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 173.7
Rozwiń więcej danych
95,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
95,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
96,89
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Zbieżność stożka: 1/6
Rozwiń więcej danych
96,89
zł/szt.
Kraków: pt. 18.07
U ciebie: pt. 18.07
96,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Gwint wewnętrzny [mm]: M 16 x 1,5
Rozwiń więcej danych
57,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,03
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54056001
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
121,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
121,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET54056102
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
121,59
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
121,59
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 207.7
Rozwiń więcej danych
57,53
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
57,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 174
Rozwiń więcej danych
49,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 16.07
49,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TRI850023170
Długość [mm]: 174
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
70,09
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
70,09
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 208
Rozwiń więcej danych
60,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Długość [mm]: 208
Rozwiń więcej danych
60,17
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
60,17
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Końcówki drążka kierowniczego to jedne ze stosunkowo często wymienianych elementów układu kierowniczego w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907. Jest to związane z trudnymi warunkami pracy samej końcówki. Łączy ona drążek kierowniczy ze zwrotnicą i przekładnią kierowniczą. Jest to część elastyczna, która umożliwia skręcanie kół. Kiedy końcówka drążka jest zużyta, koła pojazdu gubią zbieżność, co ma zły wpływ nie tylko na komfort jazdy, ale także przyspiesza zużycie opon.
Aby sprawdzić, czy w samochodzie MERCEDES-BENZ SPRINTER W907 końcówka drążka kierowniczego jest zużyta, czy nie, najlepiej przeprowadzić test podobny do tego, wykonywanego podczas badania technicznego na stacji kontroli pojazdów. Kiedy końcówka nie jest sprawna, w układzie kierowniczym pojawia się luz, uwidaczniający się przy szarpnięciach kołem na boki. Silnemu zużyciu tego elementu towarzyszą zwykle niepokojące dźwięki z okolic przednich kół (zwykle stuki i piski) oraz wibracje wyczuwalne podczas skręcania. Auto gorzej reaguje także na ruchy kierownicą.
Na szczęście w przypadku samochodu MERCEDES-BENZ SPRINTER W907, końcówka drążka kierowniczego nie jest elementem drogim. Jej wymiana także nie powinna kosztować wiele w warsztacie naprawczym. Aby przeprowadzić wymianę, należy najpierw poluzować nakrętkę kontrującą na drążku, a następnie odkręcić nakrętkę na końcówce. Niekiedy demontaż będzie wymagał użycia odrdzewiacza i narzędzia do ostrożnego wybicia końcówki. Nowy element należy wkręcić na taką samą głębokość. Po operacji warto sprawdzić i przeprowadzić ewentualną korektę ustawienie geometrii kół.