18 produktów
Wybierz auto
BGAPSP3400
Rura o śr. [mm]: 16
Ciśnienie [bar]: 100
Rozwiń więcej danych
467,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
467,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV041
Ciężar [kg]: 1.72
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
362,99
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
362,99
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV10SKV080
Ciężar [kg]: 1.54
330,77
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
330,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciśnienie [bar]: 90
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
318,09
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
318,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW2901
Ciężar [kg]: 1.54
262,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
262,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH001
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
451,87
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
451,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH001A
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
376,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
376,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH008
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Z kołem pasowym wielofunkcyjnym
Rozwiń więcej danych
243,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
243,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH013
Ograniczenia producenta: Saginaw
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
310,41
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
310,41
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH036
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
535,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
535,65
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH035
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.76
533,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
533,83
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH052
Tryb pracy: Hydrauliczny
Dla producentów przekładni kierowniczych: Saginaw ,with hub
Rozwiń więcej danych
318,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
318,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Bez koła pasowego
Rozwiń więcej danych
298,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
298,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYSPWCH014
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.88
319,40
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
319,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
TRI851580609
Tryb pracy: Hydrauliczny
Koła pasowe: Nie do kół pasowych
558,03
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
558,03
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 494,51 zł
Tryb pracy: Hydrauliczny
Typ pompy: Pompa łopatkowa
552,33
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
552,33
zł/szt.
Darmowa dostawa
ENERGYPW680143
Ciężar [kg]: 1.72
Ciśnienie robocze [bar]: 90
Rozwiń więcej danych
242,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
242,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYSPWCH012
Tryb pracy: Hydrauliczny
Ciężar brutto [kg]: 1.995
318,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
318,19
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wspomaganie kierownicy to jedna z funkcji współczesnych pojazdów, odpowiedzialna za poprawę komfortu jazdy. We współczesnych samochodach stosuje się hydrauliczne lub elektryczne pompy wspomagania. Do rzadziej spotykanych należą pompy pneumatyczne. W przypadku samochodu JEEP GRAND CHEROKEE pompa wspomagania wpływa znacząco na zmniejszenie oporu obrotu kierownicy, a co za tym idzie precyzyjne przekazywanie poleceń do innych elementów układu kierowniczego.
W większości samochodów JEEP GRAND CHEROKEE pompy wspomagania kierownicy pracują bezawaryjnie przez dłuższy czas. Zdarza się jednak, że element ten ulega zużyciu eksploatacyjnemu lub usterkom. Objawami awarii pompy wspomagania w przypadku samochodów JEEP GRAND CHEROKEE są m.in. niepokojące dźwięki (zgrzyty, wycie) dobiegające podczas ruchów kierownicą czy osłabienie siły wspomagania (konieczność użycia większej siły do wykonania ruchu kierownicą). Potencjalną awarię pompy wspomagania sugeruje także kontrolka układu kierowniczego, świecąca się na desce rozdzielczej pojazdu.
Wymiana pompy wspomagania kierownicy w samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE powinna zostać poprzedzona odessaniem płynu hydraulicznego ze zbiorniczka wyrównawczego, znajdującego się pod maską samochodu. Następnie należy odłączyć przewody ciśnieniowe i pasek napędowy (w przypadku pompy hydraulicznej) lub odpiąć wtyczki instalacji elektrycznej (w przypadku pompy elektrycznej). Następnie należy odkręcić śruby mocujące pompę, wysunąć pompę i w bezpieczny sposób wyjąć z pojazdu. W dalszej kolejności na jej miejsce należy zamontować nową pompę i podłączyć analogicznie. Należy pamiętać, aby przed ponownym uruchomieniem pojazdu ponownie napełnić zbiornik wyrównawczy płynem hydraulicznym do zalecanego poziomu.
W samochodzie JEEP GRAND CHEROKEE z hydraulicznym układem wspomagania kierownicy koło pasowe pompy wspomagania uczestniczy w przenoszeniu napędu na pompę wspomagania. Kiedy koło pasowe pompy wspomagania ulega zużyciu lub uszkodzeniu, pojawiają się problemy z przenoszeniem napędu. Zwykle da się słyszeć piszczenie paska wieloklinowego, które może nasilać się podczas skręcania kół. Zignorowanie tego objawu może zakończyć się odcięciem napędu od pompy wspomagania. Efektem tego jest utrata wspomagania kierownicy w samochodzie.
Uszkodzone koło pasowe pompy wspomagania najlepiej wymienić wraz z paskiem. Przy doborze odpowiedniego koła do samochodu JEEP GRAND CHEROKEE należy sugerować się średnicą części oryginalnej. Istotne parametry to także średnica wałka napędowego oraz ilość i rozstaw otworów montażowych.