5 produktów
Wybierz auto
SAS7006023
Dla numeru oe: 4000kk
Tryb pracy: Hydrauliczny
1 900,42
zł/szt.
Kraków: śr. 02.04
U ciebie: śr. 02.04
1 900,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRI711520648
Długość całkowita [mm]: 1166
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
853,98
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
853,98
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 286,84 zł
DRI711520994
Długość całkowita [mm]: 1122
Tryb pracy: Hydrauliczny
Rozwiń więcej danych
1 038,46
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
1 038,46
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 405,90 zł
NTYSPKCT005
Tryb pracy: Mechaniczne
Numer seryjny: Spk-ct-005
258,53
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
258,53
zł/szt.
Darmowa dostawa
FES95GAY20300506X
Ciężar [kg]: 0.004
Długość opakowania [cm]: 3
Rozwiń więcej danych
15,31
zł/szt.
Kraków: wt. 01.04
U ciebie: wt. 01.04
15,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Maglownica w samochodzie CITROËN BERLINGO Berlingo I jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.
Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo I.
Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu CITROËN BERLINGO Berlingo I. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.