Powiadom mnie o dostępności

Przekładnie kierownicze do SEAT LEON I

10 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Tryb pracy: Hydrauliczny

1 366,30

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 366,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Ograniczenia producenta: Zf

Długość całkowita [mm]: 1260

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

960,73

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

960,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 1300

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

833,45

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

833,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 151,57

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 151,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 079,30

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

1 079,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 270,60 zł

Ograniczenia producenta: Pinion height 68mm

Długość całkowita [mm]: 625

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 148,52

zł/szt.

Kraków: wt. 04.02

U ciebie: wt. 04.02

1 148,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Tryb pracy: Hydrauliczny

864,26

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

864,26

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość całkowita [mm]: 1310

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

939,43

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

939,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 281,42 zł

Długość całkowita [mm]: 625

Tryb pracy: Hydrauliczny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

906,30

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

906,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 297,66 zł

Tryb pracy: Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie: Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

964,70

zł/szt.

Kraków: pon. 03.02

U ciebie: pon. 03.02

964,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT LEON I

Przekładnia kierownicza SEAT LEON I – skręt kół i obroty kierownicy

Maglownica w samochodzie SEAT LEON I jest elementem odpowiedzialnym za przekazywanie ruchu obrotowego koła kierownicy na drążki kierownicze. Następnie ruch kierownicy jest przenoszony na kolejne podzespoły układu kierowniczego, które dalej łączą się z kołami i pozwalają na zmianę kierunku jazdy.

Uszkodzona maglownica w samochodzie SEAT LEON I – przyczyny i objawy

Przekładnia kierownicza wykorzystuje listwy zębate do przekazywania skrętu kierownicy na koła. Pracują one wewnątrz szczelnej obudowy, w której znajduje się również odpowiedni smar. Uszkodzenie obudowy lub jej uszczelniaczy może doprowadzić do wycieku smaru, co wiąże się z szybkim zniszczeniem maglownicy. Jeżeli zużyją się tuleje prowadzące listwę zębatą, to podczas kręcenia kierownicą pojawią się stuki. Może to doprowadzić do wyłamania niektórych zębów, czego efektem jest pojawienie się luzów na kierownicy samochodu SEAT LEON I.

SEAT LEON I – co prowadzi do zużycia przekładni kierowniczej?

Tempo zużywania się maglownicy jest w dużej mierze zależne od sposobu użytkowania samochodu SEAT LEON I. Niektóre czynności przyspieszają zużycie jej elementów, co prowadzi do konieczności przeprowadzenia naprawy lub wymiany. Można wśród nich wymienić przede wszystkim jazdę na nierównej nawierzchni, która powoduje mocne drgania. Oprócz tego należy unikać: częstego kręcenia kierownicą na postoju, najazdu na wysokie krawężniki, używania felg o wymiarach niezgodnych z zaleceniami producenta pojazdu.