Powiadom mnie o dostępności

Drążki kierownicze do SEAT LEON I

90 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ograniczenia producenta: ZF, Wyposażenie pojazdu: dla pojaz...
97,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
106,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ograniczenia producenta: ZF, Wyposażenie pojazdu: dla pojaz...
97,93 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
106,85 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Nr art: VIJ44230041801

VIKA 44230041801

Strona zabudowy: z prawej
53,26 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: wewnątrz, oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 340, Długość 2 [mm]...
33,21 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z obu stron, wewnątrz, Oś przednia
53,74 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Oś przednia
38,16 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 1.01, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, parzyste n...
99,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej, Ciężar [kg]: 1.01, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, parzyste n...
99,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Gwint zewn. [mm]: RHT M14x1,5
43,67 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Długość [mm]: 320, Rodzaj gwintu: z bieżnikiem prawostronnym, Rozmiar gwintu 1: 14x1,5
43,81 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Rozmiar obręczy koła [cal]: 18, Strona zabudowy: z obu stron, wewnątrz, Oś przednia, Zawieszenie...
119,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Oś przednia
36,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Ciężar [kg]: 0.575
49,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej, Ciężar [kg]: 0.3, Gwint zewn. [mm]: M12 x 1,5, parzyste nu...
82,97 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
80,72 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia po obydwu stronach, Długość [mm]: 338, Ciężar [kg]: 0.2, Gwint ze...
45,30 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: oś przednia, z lewej
39,92 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: os przednia, z prawej
36,96 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SEAT

Drążek kierowniczy w samochodzie SEAT LEON I – odpowiedzialny za prawidłowe skręcanie

Drążki kierownicze są zamontowane po obydwu stronach samochodu SEAT LEON I. Łączą one przekładnię kierowniczą oraz zwrotnice poszczególnych kół. Elementem drążka kierowniczego jest przegub kulowy, który pozwala na ruch elementów zawieszenia względem przekładni kierowniczej. Z czasem na drążkach kierowniczych pojawia się luz, który obniża precyzję pracy układu kierowniczego i znacząco obniża komfort prowadzenia.

Objawy zużytych drążków kierowniczych w samochodzie SEAT LEON I

Jeżeli końcówki drążków kierowniczych wymagają wymiany, to z przednich nadkoli da się słyszeć hałasy – stuki i piski. Są one słyszalne przede wszystkim podczas jazdy po nierównej nawierzchni, ale mogą pojawić się również na postoju. Kolejnym symptomem są drgania i wibracje kierownicy. Zużyte drążki kierownicze obniżają reakcję układu na obroty kierownicy. Delikatne ruchy kierownicy mogą nawet nie powodować skrętu kół.

SEAT LEON I – co wpływa na zużycie drążków kierowniczych?

Drążki kierownicze w pojazdach SEAT LEON I zużywają się przede wszystkim podczas jazdy na zniszczonej nawierzchni. Negatywnie wpływa na nie również agresywne ruszanie na skręconych kołach oraz kręcenie kierownicą na postoju. Kierowcy, którzy często wjeżdżają na wysokie krawężniki, również muszą liczyć się z przyspieszonym zużyciem drążków kierowniczych.