8 produktów
Wybierz auto
HEL8TF358302991
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
211,92
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
211,92
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702552350
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
329,32
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
329,32
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1582980163
Strona zabudowy: Oprawa
120,07
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
220,53
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
220,53
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE702552730
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
250,42
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
250,42
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702552360
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
317,35
zł/szt.
Kraków: pon. 03.02
U ciebie: pon. 03.02
317,35
zł/szt.
Darmowa dostawa
03541582980113
Strona zabudowy: Oprawa
93,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
93,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
BOS1582980170
Strona zabudowy: Oprawa
114,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
114,74
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu paliwa samochodu OPEL to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie OPEL składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.