8 produktów
Wybierz auto
Producenci
BOS1582980163
Strona zabudowy: Oprawa
116,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
116,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL8TF358302991
Tryb pracy: Elektryczny
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z czujnikiem poziomu paliwa, z uszczelnieniem
Rozwiń więcej danych
220,18
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
220,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0338702552350
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
380,15
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
380,15
zł/szt.
Darmowa dostawa
BOS1582980170
Strona zabudowy: Oprawa
115,86
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
115,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Jakość: Equivalent
205,64
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
205,64
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
PIE702552730
Napięcie [v]: 12
Średnica [mm]: 134
Rozwiń więcej danych
254,61
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
254,61
zł/szt.
Darmowa dostawa
0338702552360
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
344,14
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 19.08
344,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
03541582980113
Strona zabudowy: Oprawa
90,30
zł/szt.
Kraków: śr. 20.08
U ciebie: śr. 20.08
90,30
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik poziomu paliwa samochodu OPEL to jeden z elementów wchodzących w skład układu paliwowego. To komponent, który może stosunkowo często ulegać awariom. Choć jego uszkodzenia są niegroźne dla pracy samochodu, mogą przysporzyć kierowcy wielu problemów, na przykład w momencie, gdy wskazują na dużą ilość paliwa w pojeździe, a w rzeczywistości bak jest pusty.
Czujnik poziomu paliwa w samochodzie OPEL składa się z trzech elementów: pływaka, trzpienia i potencjometru. Awaria może dotyczyć uszkodzeń każdej z tych części, a w niektórych przypadkach również łączących je przewodów Zazwyczaj usterki te nie są poważne i z łatwością można je szybko wyeliminować. Najczęściej wymienia się po prostu te elementy na nowe.
Wskazanie ilości paliwa w baku jest możliwe dzięki pracy pływaka, który porusza się w górę i w dół w obrębie zbiornika. Na skutek tych ruchów metalowy trzpień się obraca, co przekłada się na pracę ślizgacza w potencjometrze. Porusza się on po pasku rezystancyjnym, który jest uziemiony. Na podstawie napięcia potencjometru można określić położenie ślizgacza. Generowany prąd trafia do wskaźnika poziomu paliwa, który przedstawia odpowiednie informacje kierowcy.