12 produktów
Wybierz auto
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Rodzaj zaworu: Zawór magnetyczny
671,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
671,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
132,98
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
132,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
385,11
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
385,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
560,57
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
560,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV22110006
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
876,50
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
876,50
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYESCVFR001
157,86
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
157,86
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVCT001
Dla numeru artykułu: 9187
129,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
129,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
VEMV22110019
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ograniczenia producenta: Vdo
Rozwiń więcej danych
566,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
566,81
zł/szt.
Darmowa dostawa
VEMV42110005
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
815,67
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
815,67
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT80118
266,30
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
266,30
zł/szt.
Darmowa dostawa
Jakość: Equivalent
278,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: pon. 05.05
U ciebie: pon. 05.05
278,44
zł/szt.
Darmowa dostawa
152,22
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
152,22
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie PEUGEOT 307 może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 307 nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie PEUGEOT 307 są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.