12 produktów
Wybierz auto
133,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
133,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
350,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
350,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
254,55
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
254,55
zł/szt.
Darmowa dostawa
566,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
566,01
zł/szt.
Darmowa dostawa
213,42
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
213,42
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80111
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
179,65
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
179,65
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80109
Tryb pracy: Elektryczny
Rodzaj zaworu: Zawór sterujący
Rozwiń więcej danych
169,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
169,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80139
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
161,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 18.06
161,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVFR001
108,71
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
108,71
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE003
Dla numeru oe: 8200503229*
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
176,99
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
176,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
200,96
zł/szt.
Kraków: wt. 24.06
U ciebie: wt. 24.06
200,96
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
Ilość połączeń: 2
333,57
zł/szt.
Kraków: pt. 20.06
U ciebie: pt. 20.06
333,57
zł/szt.
Darmowa dostawa
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie RENAULT MASTER może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MASTER nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MASTER są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.