6 produktów
Wybierz auto
Producenci
03969109936A
289,74
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 23.12
289,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
03540280161511
94,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 23.12
94,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
202,45
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 23.12
202,45
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESCVRE002
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
154,04
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 23.12
154,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
210,00
zł/szt.
Kraków: pon. 05.01
U ciebie: pon. 05.01
210,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT80139
Strona zabudowy: Pompa wysokiego ciśnienia (strona niskiego ciśnienia)
159,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 23.12
159,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Zadaniem regulatora ciśnienia paliwa jest utrzymanie właściwego poziomu ciśnienia w układzie zasilania. Odpowiednio dobrany i sprawny komponent zapobiega zbyt dużemu wzrostowi ciśnienia, co przekłada się na ochronę przed odprowadzeniem mieszanki paliwowej do zbiornika. To z kolei sprawia, że silnik w samochodzie RENAULT MEGANE III może bezpiecznie działać w kontrolowanych warunkach, a w trakcie jazdy nie dochodzi do uszkodzeń powodowanych przez niewłaściwe ciśnienie paliwa.
W przypadku usterki regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MEGANE III nadmiar płynu jest przekazywany do układu wtryskowego, co powoduje, że silnik nie działa z pełną efektywnością. W praktyce oznacza to nagłe wzrosty temperatury w układzie paliwowym, a także niepoprawny odczyt poziomu paliwa w baku. Można również spotkać się z problemami dotyczącymi dostarczania zbyt małej ilości paliwa do wtryskiwaczy – w tym przypadku zauważa się spadek mocy i szarpanie silnika podczas próby zwiększenia prędkości.
Najczęstszą przyczyną usterek regulatora ciśnienia paliwa w aucie RENAULT MEGANE III są zanieczyszczenia, które dostają się do układu paliwowego. Mogą one pojawić się w trakcie napraw lub nawet podczas tankowania. Sam regulator jest jednak dość trwały i powinien wytrzymać eksploatację przez wiele kilometrów.