Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 5 F11

37 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
FEBI BILSTEIN
SKF
BGA
FEBEST
HART
LÖBRO
MAXGEAR
Półoś napędowa LÖBRO 305948

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 295,30

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

1 295,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa GSP 201681

Długość [mm]: 862

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

372,06

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

372,06

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-004

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 730

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

333,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

333,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 5851

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

570,35

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

570,35

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1615

Długość [mm]: 764

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

611,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

611,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305945

Długość [mm]: 564

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 291,31

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

1 291,31

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa NTY NPW-BM-030

Długość [mm]: 901

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

349,27

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

349,27

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 201581

Długość [mm]: 562

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

353,18

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

353,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-029

Długość [mm]: 606

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

302,23

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

302,23

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-BM-045

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Z tyłu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 247,98

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

1 247,98

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi NTY NWN-BM-046

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Częsć tylna

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 068,50

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

1 068,50

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-101

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

364,81

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

364,81

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205113

Długość [mm]: 811

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

391,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

391,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205114

Długość [mm]: 767

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

368,47

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205112

Długość [mm]: 758

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

373,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

373,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205115

Długość [mm]: 823

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

418,43

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

418,43

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 1616

Długość [mm]: 818

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

609,02

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: czw. 21.08

609,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

513,45

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

513,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

513,45

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

513,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST ASBM-PSF12

Ciężar [kg]: 3.61

Długość opakowania [cm]: 73.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 056,92

zł/szt.

Kraków: pt. 22.08

U ciebie: pt. 22.08

1 056,92

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F11

Wał napędowy w samochodzie BMW 5 F11 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 5 F11?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 5 F11, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 5 F11?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 5 F11 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 5 F11 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 5 F11 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 5 F11

W pojazdach BMW 5 F11 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 5 F11, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 5 F11 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 5 F11 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.