Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 6 E63

12 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 205082

Długość [mm]: 653

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

235,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205073

Długość [mm]: 649

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

325,38

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

325,38

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LPR DS52558

Długość [mm]: 655

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

346,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

346,82

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305160

Długość [mm]: 655

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

820,83

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

820,83

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa LÖBRO 304807

Długość [mm]: 680

Otwór o śr [mm]: 10.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

780,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

780,66

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa GSP 205091

Długość [mm]: 658

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

307,69

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

307,69

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAXGEAR 49-1894

Długość [mm]: 651

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,10

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

295,10

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-043

Średnica [mm]: 27, 34

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,79

zł/szt.

Kraków: śr. 16.04

U ciebie: śr. 16.04

314,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 474 247

Długość [mm]: 649

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

294,70

zł/szt.

Kraków: pt. 18.04

U ciebie: pt. 18.04

294,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8674

Długość [mm]: 656

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

804,57

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

804,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 8675

Długość [mm]: 651

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

675,44

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

675,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa MAGNETI MARELLI 302004190136

Strona zabudowy: Oś tylna

384,87

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: wt. 15.04

384,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW E63

Wał napędowy w samochodzie BMW 6 E63 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 6 E63?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 6 E63, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 6 E63?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 6 E63 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 6 E63 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 6 E63 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 6 E63

W pojazdach BMW 6 E63 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 6 E63, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 6 E63 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 6 E63 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.