Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 6

50 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Długość [mm]: 653

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,08

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

235,08

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 901

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

399,78

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

399,78

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 564

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 260,30

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

1 260,30

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 264,22

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

1 264,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Długość [mm]: 606

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

328,97

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

328,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 862

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

383,55

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

383,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 649

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

318,36

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

318,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Położenie osi 1

Długość [mm]: 831

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

437,45

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

437,45

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

465,13

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

465,13

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 658

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,61

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

301,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 811

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

426,17

zł/szt.

Kraków: śr. 26.02

U ciebie: śr. 26.02

426,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

574,74

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

574,74

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 651

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,29

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

314,29

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 862

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

330,14

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

330,14

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 562

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

337,94

zł/szt.

Kraków: pt. 28.02

U ciebie: pt. 28.02

337,94

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

452,96

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

452,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

470,32

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

470,32

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

492,18

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

492,18

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 730

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

432,25

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

432,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Długość [mm]: 680

Otwór o śr [mm]: 10.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

282,17

zł/szt.

Kraków: wt. 25.02

U ciebie: wt. 25.02

282,17

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW 6

Wał napędowy w samochodzie BMW 6 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 6?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 6?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 6 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 6

W pojazdach BMW 6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 6 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.