Zgarnij kosmetyk samochodowy za 1 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 6

52 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Półoś napędowa GSP 205082

Długość [mm]: 653

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

235,25

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

235,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305948

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 282,84

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

1 282,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa NTY NPW-BM-030

Długość [mm]: 901

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

401,33

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

401,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305945

Długość [mm]: 564

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 278,89

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

1 278,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy NTY NWN-BM-004

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 730

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

330,52

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

330,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 201681

Długość [mm]: 862

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

368,48

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

368,48

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-029

Długość [mm]: 606

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

313,58

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

313,58

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205073

Długość [mm]: 649

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

315,97

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

315,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa HART 474 247

Długość [mm]: 649

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

301,90

zł/szt.

Kraków: czw. 05.06

U ciebie: czw. 05.06

301,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305160

Długość [mm]: 655

Otwór o śr [mm]: 10.2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

832,90

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

832,90

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa MAXGEAR 49-1894

Długość [mm]: 651

Otwór o śr [mm]: 10.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

295,08

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

295,08

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202057

Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia automatyczna 7-biegowa

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

451,56

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

451,56

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-026

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 809

494,09

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

494,09

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305949

Długość [mm]: 870

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 230,24

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

1 230,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

608,75

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

608,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

608,75

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

608,75

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-043

Średnica [mm]: 27, 34

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

314,79

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

314,79

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-042

Średnica [mm]: 31, 38

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

506,73

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

506,73

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-085

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

452,96

zł/szt.

Kraków: pon. 02.06

U ciebie: pon. 02.06

452,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-176

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

393,61

zł/szt.

Kraków: wt. 03.06

U ciebie: wt. 03.06

393,61

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW 6

Wał napędowy w samochodzie BMW 6 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 6?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 6, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 6?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 6 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 6 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 6 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 6

W pojazdach BMW 6 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 6, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 6 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 6 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.