🔥 DO 10 RAT 0% NA ZAKUP CZĘŚCI! RRSO 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do BMW 6 F06

34 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
NTY
LÖBRO
FEBI BILSTEIN
FEBEST
HART
LPR
OSSCA
SKF
Półoś napędowa GSP 201681

Długość [mm]: 862

Wymiar gwintu: M16x1,5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

340,02

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

340,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NWN-BM-004

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 730

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

326,76

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

326,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305948

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 282,84

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

1 282,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 355,79 zł

Półoś napędowa NTY NPW-BM-029

Długość [mm]: 606

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

299,33

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

299,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305945

Długość [mm]: 564

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 278,89

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

1 278,89

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Półoś napędowa NTY NPW-BM-030

Długość [mm]: 901

Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny

347,24

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

347,24

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy SKF VKJC 5851

Długość [mm]: 863

Wymiar gwintu: M16x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

564,86

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

564,86

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy HART 484 748

Długość [mm]: 862

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

323,68

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

323,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy HART 484 749

Długość [mm]: 562

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 37

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

331,33

zł/szt.

Kraków: czw. 30.10

U ciebie: czw. 30.10

331,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBEST ASBM-PSF12

Ciężar [kg]: 3.61

Długość opakowania [cm]: 73.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 046,76

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

1 046,76

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa LÖBRO 305984

Długość [mm]: 815

Wymiar gwintu: M27x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

837,87

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

837,87

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

Kaucja: 356,00 zł

Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183469

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 6.358

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

506,57

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

506,57

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy FEBI BILSTEIN 183309

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Ciężar [kg]: 7.632

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

403,65

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

403,65

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi FEBI BILSTEIN 181210

Strona zabudowy: Z przodu

Długość [mm]: 730

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

753,70

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

753,70

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-085

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

452,96

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

452,96

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-BM-175

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

464,93

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

464,93

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-087

Rodzaj skrzyni biegów: Automatyczna skrzynia biegów

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

402,84

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

402,84

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-BM-041

Średnica [mm]: 31, 38

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny

440,88

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

440,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205113

Długość [mm]: 811

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

380,46

zł/szt.

Kraków: pon. 27.10

U ciebie: pon. 27.10

380,46

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 205116

Długość [mm]: 777

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 30

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

481,12

zł/szt.

Kraków: wt. 28.10

U ciebie: wt. 28.10

481,12

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do BMW F06

Wał napędowy w samochodzie BMW 6 F06 – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie BMW 6 F06?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu BMW 6 F06, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie BMW 6 F06?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie BMW 6 F06 można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie BMW 6 F06 – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie BMW 6 F06 jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie BMW 6 F06

W pojazdach BMW 6 F06 półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu BMW 6 F06, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

BMW 6 F06 – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu BMW 6 F06 są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.