63 produktów
Wybierz auto
0499218271
Długość [mm]: 1013
Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 27
Rozwiń więcej danych
302,74
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
302,74
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491186
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 694
Rozwiń więcej danych
256,94
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
256,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491204
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Długość [mm]: 1045
Rozwiń więcej danych
296,87
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
296,87
zł/szt.
Darmowa dostawa
0510491203
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 667
Rozwiń więcej danych
248,39
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
248,39
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
SRL3256612
Strona zabudowy: Z prawej, oś przednia
Długość [mm]: 1020
Rozwiń więcej danych
512,26
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
512,26
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGADS7343L
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Długość [mm]: 695
Rozwiń więcej danych
562,45
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
562,45
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491713
Długość [mm]: 635
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
335,48
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
335,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491714
Długość [mm]: 1060
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
416,73
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
416,73
zł/szt.
Darmowa dostawa
MAX491824
Długość [mm]: 697
Wymiar gwintu: M22x1,5
Rozwiń więcej danych
324,60
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
324,60
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27169
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z lewej
Rozwiń więcej danych
284,76
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
284,76
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT27147
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
291,88
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
291,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYNPWRE010
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
324,06
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
324,06
zł/szt.
Darmowa dostawa
0408170850
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej
Rozwiń więcej danych
703,93
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
703,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
0408170851
Rodzaj skrzyni biegów: Przekładnia mechaniczna
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
Rozwiń więcej danych
784,40
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
784,40
zł/szt.
Darmowa dostawa
0400302004190080
Strona zabudowy: Os przednia, z prawej
411,38
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
411,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
LOB304783
Długość [mm]: 1045
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
1 024,80
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
1 024,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 66,25 zł
792,11
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
792,11
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
LOB304781
Długość [mm]: 1015
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
852,79
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
852,79
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
LOB303496
Długość [mm]: 1018
Wymiar gwintu: M22x1.5
Rozwiń więcej danych
578,09
zł/szt.
Kraków: wt. 13.05
U ciebie: wt. 13.05
578,09
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kaucja: 356,00 zł
NTYNPWRE007
Rodzaj przegubu: Połączenie statywy trónośnego, przegub równobieżny
300,88
zł/szt.
Kraków: śr. 14.05
U ciebie: śr. 14.05
300,88
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.
Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu RENAULT TRAFIC, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.
Wraz z usterką wału napędowego w aucie RENAULT TRAFIC można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.
Zadaniem półosi napędowych w samochodzie RENAULT TRAFIC jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.
W pojazdach RENAULT TRAFIC półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu RENAULT TRAFIC, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.
Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu RENAULT TRAFIC są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.