🔥 DO 5 RAT 0%! RRSO: 0%

Powiadom mnie o dostępności

Wały i półosie napędowe do SUZUKI

92 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

GSP
SNR
NTY
SKF
MAXGEAR
FEBEST
BLUE PRINT
ASHIKA
Półoś napędowa GSP 202625

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Oś tylna strona prawa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,36

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

255,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 202624

Typ skrzyni biegów: At/mt

Strona zabudowy: Oś tylna strona lewa

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

255,36

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

255,36

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6973

Długość [mm]: 607

Wymiar gwintu: M8x1.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

435,88

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

435,88

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy NTY NPW-SU-044

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 954

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

339,52

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

339,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa GSP 299184

Długość [mm]: 610

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

268,44

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

268,44

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SKF VKJC 6260

Długość [mm]: 532

Otwór o śr [mm]: 10.4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

457,33

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

457,33

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy, napęd osi GSP PS901429

Długość całkowita [mm]: 1787

Średnica zewnętrzna 1 [mm]: 42

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

1 009,55

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

1 009,55

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK77.002

Długość [mm]: 665

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 24

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

545,71

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

545,71

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK77.012

Długość [mm]: 976

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

631,42

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

631,42

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa NTY NPW-SU-021

Ilość zębów: 28

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

262,25

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

262,25

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2603

Dla numeru oe: 44101-72k00

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

199,48

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

199,48

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa ASHIKA 62-08-833

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 25

Średnica pierścienia uszczelniającego [mm]: 49

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

418,67

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

418,67

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

271,62

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

271,62

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

275,68

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

275,68

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

257,22

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

257,22

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Wał napędowy MAXGEAR 49-2602

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Długość [mm]: 651

259,52

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

259,52

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK77.023

Długość [mm]: 618.8

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

644,02

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

644,02

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa SNR DK77.009

Długość [mm]: 740

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 28

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

732,97

zł/szt.

Kraków: pon. 10.11

U ciebie: pon. 10.11

732,97

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0712-RH413WD

Strona zabudowy: Os przednia, z prawej

Długość [mm]: 342.5

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

352,39

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

352,39

zł/szt.

Darmowa dostawa

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Półoś napędowa FEBEST 0712-RM413LH

Strona zabudowy: Oś przednia, z lewej

Ciężar [kg]: 1.316

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

209,56

zł/szt.

Kraków: śr. 12.11

U ciebie: śr. 12.11

209,56

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do SUZUKI

Wał napędowy w samochodzie SUZUKI – jak działa?

Wał napędowy to część układu przeniesienia napędu, z którą można spotkać się w wielu samochodach z napędem na cztery koła, jak również pojazdach, w których moment obrotowy jest przekazywany na tylną oś. Jego zadaniem jest transport napędu z silnika do mostu napędowego, który następnie przekazuje go na koła jezdne. Dzięki temu komponentowi układ przeniesienia może poprawnie spełniać swoją funkcję i zapewniać odpowiednie warunki jazdy.

Jak wygląda wał napędowy w samochodzie SUZUKI?

Wał napędowy odznacza się charakterystycznym, walcowatym kształtem. Do wykonania tej części wykorzystuje się stal lub aluminium, dzięki czemu wał jest bardzo wytrzymały. W większości przypadków wał stanowi pojedynczą, długą część, jednak można znaleźć także rozwiązania, w których poszczególne segmenty są połączone łożyskami. Komponent ten jest montowany do skrzyni biegów samochodu SUZUKI, zapewniając jej połączenie z osią napędową. Dzięki właściwej budowie i położeniu wał napędowy może skutecznie przekazywać moment obrotowy na koła, minimalizując przy tym wszelkie straty energii. To z kolei przekłada się na bezpieczną i płynną jazdę w dowolnych warunkach.

Jak wyglądają usterki wału napędowego w samochodzie SUZUKI?

Wraz z usterką wału napędowego w aucie SUZUKI można zaobserwować charakterystyczne stukanie. Dźwięki dochodzą spod powierzchni samochodu i są bardzo dobrze słyszalne z siedzenia kierowcy, a ich natężenie wzrasta z przyspieszeniem samochodu. To najczęstszy znak, że należy przyjrzeć się układowi przeniesienia napędu i upewnić się, że nie występują w nim żadne uszkodzenia.

Półoś napędowa w samochodzie SUZUKI – za co odpowiada?

Zadaniem półosi napędowych w samochodzie SUZUKI jest przekazywanie momentu obrotowego z silnika na koła pojazdu. Element ten łączy skrzynię biegów z piastą koła. Ponieważ przednie koła samochodów są skrętne, półosie napędowe muszą posiadać na swoich końcach przeguby, umożliwiające ruch skrętny w określonym zakresie. Ze względu na różne rodzaje napędów (przedni, tylny, 4x4) oraz różne rodzaje zawieszenia pojazdów, istnieje kilka typów powszechnie stosowanych półosi.

Objawy usterki półosi napędowej w samochodzie SUZUKI

W pojazdach SUZUKI półosie napędowe są dość trwałym elementem układu napędowego. Nie znaczy to jednak, że nie ulegają one uszkodzeniom. Na zużycie eksploatacyjne narażone są przede wszystkim przeguby napędowe, zintegrowane z półosią. Objawy ich uszkodzenia są charakterystyczne – zazwyczaj przy skręcie kół występuje odgłos metalicznego stukania lub zgrzytu. Kierowcy samochodu SUZUKI, w którym doszło do usterki półosi napędowej lub jej elementów mogą także odczuwać drgania przenoszone na nadwozie.

SUZUKI – kiedy dochodzi do uszkodzenia półosi napędowych?

Półosie i przeguby to elementy układu napędowego zużywające się eksploatacyjnie. W przypadku samochodu SUZUKI są jednak w stanie wytrzymać bardzo wysokie przebiegi, jeżeli pojazd jest użytkowany w odpowiedni sposób. Największym zagrożeniem dla półosi napędowych jest silne dodawanie gazu, kiedy koła pojazdu są skręcone. Przeguby są wówczas najbardziej obciążone. Istotna jest także kontrola stanu osłon przegubów – najlepiej kilka razy do roku. W niektórych pojazdach istnieje możliwość wymiany samych przegubów, w niektórych jednak konieczne jest zastąpienie całej półosi napędowej.