Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
17 produktów
Wybierz auto
Grubość [mm]: 26
Szerokość [mm]: 167
Rozwiń więcej danych
278,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
278,95
zł/szt.
Darmowa dostawa
150,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
150,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Denso
Wymiary radiatora: 164 x 173 x 26 mm
Rozwiń więcej danych
130,31
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
130,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Denso
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
336,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
336,48
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 178x154x26 mm
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
176,34
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
176,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
Rodzaj chłodnicy: Żebra chłodzące lutowane
184,90
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
184,90
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Grubość [mm]: 42
Szerokość [mm]: 158
Rozwiń więcej danych
77,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
77,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 164 x 173 x 26 mm
Wersja: Denso
Rozwiń więcej danych
255,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
255,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Grubość [mm]: 33
Długość [mm]: 190
Rozwiń więcej danych
334,37
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
334,37
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 160 x 152 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
45,13
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
45,13
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 160x152x42
Wersja: Rear
50,84
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
50,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów bez klimatyzacji
Długość sieci [mm]: 160
Rozwiń więcej danych
79,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
79,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Wymiary radiatora: 160 x 152 x 42 mm
Materiał żeber chłodzących: Aluminium
Rozwiń więcej danych
97,54
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
97,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z/bez klimatyzacji
Rozwiń więcej danych
227,50
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
227,50
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Opcja wyposażenia: Valeo
Dla numeru oe: 5q0819031
Rozwiń więcej danych
352,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
352,29
zł/szt.
Darmowa dostawa
Wymiary radiatora: 360 x 170 x 35 mm
Ogrzewanie/chłodzenie: Dla samochodów z ogrzewaniem dodatkowym
Rozwiń więcej danych
221,18
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
221,18
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ograniczenia producenta: Denso
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
211,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
211,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW CRAFTER. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu VW CRAFTER jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW CRAFTER jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.