Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
6 produktów
Wybierz auto
281,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
281,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH256000S
Opcja wyposażenia: Valeo
Dla numeru oe: 5q0819031
Rozwiń więcej danych
376,75
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
376,75
zł/szt.
Darmowa dostawa
MALAH253000S
Opcja wyposażenia: Denso
Wyposażenie pojazdu: Dla pojazdów z klimatyzacją
Rozwiń więcej danych
346,16
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
346,16
zł/szt.
Darmowa dostawa
044654361
Ograniczenia producenta: Denso
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu
215,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
215,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
040973943
Wymiary radiatora: 164 x 173 x 26 mm
Wersja: Denso
Rozwiń więcej danych
255,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
255,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
330,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
330,93
zł/szt.
Darmowa dostawa
Nagrzewnica samochodowa to element, który wchodzi w skład układu chłodzenia jednostki napędowej. Odpowiada ona za nagrzewanie kabiny pasażerskiej samochodu – obok chłodnicy jest to kolejny ważny wymiennik ciepła w pojeździe VW CRAFTER II. Co istotne, jest to komponent dość prosty w budowie, a jego rozmiary są znacznie mniejsze niż w przypadku chłodnicy.
Nagrzewnica samochodu VW CRAFTER II jest zbudowana z charakterystycznych rurek, przez które przepływa gorący czynnik chłodniczy. Płyn ten pochodzi z silnika, w którym nagrzewa się, odbierając jednostce napędowej ciepło. W efekcie ciepło się nie marnuje i pozostaje praktycznie wykorzystywane podczas pracy pojazdu. Nagrzewnica w aucie VW CRAFTER II jest umieszczona za deską rozdzielczą. Dzięki temu ciepłe powietrze bez problemów przedostaje się do kabiny pasażerskiej, w czym pomagają także specjalne wentylatory.
Można wyróżnić przede wszystkim dwa typy nagrzewnic samochodowych, które znajdują zastosowanie w różnych samochodach – podstawowy podział dotyczy metody regulacji temperatury powietrza. Może się odbywać na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest zastosowanie specjalnego zaworu, który służy do kontrolowania ilości cieczy podawanej do rurek nagrzewnicy. Drugi polega z kolei na ograniczaniu ilości ciepła, która trafia do samej nagrzewnicy. Przy takim działaniu określona część powietrza może się nagrzewać, a reszta jest kierowana bezpośrednio do układu wentylacji.