Powiadom mnie o dostępności

Czujniki położenia przepustnicy do MITSUBISHI PAJERO II

2 produkty

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, Ilość połączeń: 4
48,40 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Kierunek obrotów: zgodnie z ruchem wskazówek zegara, Ilość biegunów: 4
192,83 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do MITSUBISHI

MITSUBISHI PAJERO II – do czego służy czujnik położenia przepustnicy?

Głównym zadaniem czujnika położenia przepustnicy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II jest pomiar kąta otwarcia przepustnicy. Element ten przetwarza informacje na sygnał napięciowy i przesyła je dalej – do silnika, który dzięki tym danym jest w stanie odpowiednio wyliczyć potrzebną dawkę paliwa. Czujnik położenia przepustnicy auta MITSUBISHI PAJERO II montuje się bezpośrednio do osi przepustnicy, aby możliwa była stała kontrola kąta otwarcia.

Objawy awarii czujnika położenia przepustnicy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II

Niesprawny czujnik położenia przepustnicy może spowodować wiele problemów. Jasnym objawem uszkodzenia będzie niepoprawna praca silnika – gdy dochodzi do awarii tego elementu w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II, często obserwuje się brak możliwości sprawnego uruchomienia pojazdu. W trakcie jazdy można zauważyć także nierówne działanie silnika czy tzw. szarpanie. Widoczne będzie również zwiększenie zużycia paliwa i osłabienie reakcji silnika podczas dodawania gazu.

Przyczyny usterek czujnika położenia przepustnicy w samochodzie MITSUBISHI PAJERO II

Awarie czujnika położenia przepustnicy w aucie MITSUBISHI PAJERO II są zazwyczaj następstwem uszkodzeń mechanicznych, które są w stanie przesunąć ten element, przez co nie będzie on w stanie wykonywać poprawnie swojego zadania. Inne powody powstawania takich problemów to zwarcia wewnętrzne powodowane przez zanieczyszczenia, takie jak wilgoć, olej czy innego rodzaju płyny. Są one w stanie uszkodzić czujnik albo wpłynąć na złą jakość styku na złączu wtykowym, co ma bezpośrednie przełożenie na utrudnienie pracy tego komponentu.