-5% na zestaw olej + filtr od 400 zł!

Powiadom mnie o dostępności

Czujniki spalania stukowego do FIAT DUCATO II

9 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

MEAT & DORIA
BOSCH
DELPHI
FAE
FEBI BILSTEIN
MAGNETI MARELLI
METZGER
VEMO

69,26

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

69,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FEBI BILSTEIN 37271

Grubość [mm]: 18

Długość [mm]: 45

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

68,39

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

68,39

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego FAE 60161

Ilość biegunów: 2

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Bez przewodu

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

84,06

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

84,06

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego MEAT & DORIA 87347

Dla numeru oe: 004 153 90 28

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

59,89

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

59,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego VEMO V22-72-0003

Dla numeru oe: 5946,23

69,47

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

69,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego METZGER 0907006

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 2

165,72

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

165,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

104,07

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

104,07

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik spalania stukowego MEAT & DORIA 87369

Dla numeru oe: 003 153 89 28

Ilość biegunów: 2

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

72,27

zł/szt.

Kraków: wt. 19.08

U ciebie: wt. 19.08

72,27

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

78,01

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

78,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FIAT DUCATO II

Czujnik spalania stukowego – dlaczego jest tak ważny w samochodzie FIAT DUCATO II?

Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie FIAT DUCATO II powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.

Czujnik spalania stukowego FIAT DUCATO II – najważniejsze funkcje

Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie FIAT DUCATO II, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.

Gdzie znajduje się czujnik spalania stukowego w aucie FIAT DUCATO II?

Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów FIAT DUCATO II. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach FIAT DUCATO II jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.