Darmowa dostawa przy zakupach od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
22 produktów
Wybierz auto
ENERGYMAP0002
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
42,35
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
42,35
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Ciśnienie od [kpa]: 20
Rozwiń więcej danych
41,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
41,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
115,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 76.5
Szerokość [mm]: 65
Rozwiń więcej danych
124,98
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
124,98
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11148120011
Ciśnienie [bar] od: 0.1
Ciśnienie [bar] do: 2.86
Rozwiń więcej danych
89,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
89,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.03
Kolor: Czarny
Rozwiń więcej danych
39,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
39,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
42,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
42,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
41,97
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
41,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
137,68
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
137,68
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
Kształt obudowy wtyczki: Prostokątny
Rozwiń więcej danych
64,19
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
64,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
HEL6PP358152191
Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany
Ilość biegunów: 4
Rozwiń więcej danych
116,46
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
116,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
112,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
112,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9115JPN
Ilość biegunów: 4
71,49
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
71,49
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
100,97
zł/szt.
Kraków: śr. 26.02
U ciebie: śr. 26.02
100,97
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Rozwiń więcej danych
71,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
71,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9086JPN
Ilość biegunów: 3
46,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
46,23
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.04
Rozwiń więcej danych
59,44
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
59,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Ciężar [kg]: 0.05
Rozwiń więcej danych
44,82
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
44,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 20000
Rozwiń więcej danych
212,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 25.02
212,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Rezystancja [ohm]: 2080
Rozwiń więcej danych
71,46
zł/szt.
Kraków: pt. 28.02
U ciebie: pt. 28.02
71,46
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FIAT DUCATO II. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FIAT DUCATO II, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.