19 produktów
Wybierz auto
Producenci
05261957066
107,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
107,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360140
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
98,08
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
98,08
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360145
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
105,10
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,10
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60225
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 2
99,76
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
99,76
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FAE60245
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 2
92,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
92,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 400
Ilość biegunów: 2
59,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT150086210
36,83
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
36,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
05261957223
136,60
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
136,60
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 12567711
Długość całkowita [mm]: 375
Rozwiń więcej danych
120,43
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
120,43
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MET0907104
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 2
165,58
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
165,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 350, 370
Ciężar [kg]: 0.06
Rozwiń więcej danych
105,34
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
105,34
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10197
Długość przewodu [mm]: 250
Ilość podłączonych styków: 3
154,00
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
154,00
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESSPL000
33,48
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
33,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS10211
127,57
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
127,57
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
042893066
101,27
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
101,27
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 350
Ilość biegunów: 3
85,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: śr. 10.09
85,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0396AS1013412B1
Długość przewodu [mm]: 236
Ilość podłączonych styków: 2
59,28
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
59,28
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 423
Ciężar [kg]: 0.064
Rozwiń więcej danych
96,01
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
96,01
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość [mm]: 400
Ciężar [kg]: 0.072
Rozwiń więcej danych
115,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: już jutro
115,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie OPEL ZAFIRA A powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie OPEL ZAFIRA A, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów OPEL ZAFIRA A. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach OPEL ZAFIRA A jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.