9 produktów
Wybierz auto
03540261231038
97,04
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
97,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MAG064836019010
39,83
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
39,83
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
046360108
Długość przewodu [mm]: 800
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
110,31
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
110,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
AUT150030710
Kolor: Zielony, czarny
38,40
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
38,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
0510210014
38,80
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
38,80
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Długość przewodu [mm]: 800
Ilość biegunów: 3
Rozwiń więcej danych
56,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
56,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
ERR550207A
Ciężar [kg]: 0.09
Długość przewodu [mm]: 730
Rozwiń więcej danych
43,95
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
43,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
KAM111002
Ciężar [kg]: 0.09
Dla numeru artykułu: 550207
Rozwiń więcej danych
27,19
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 03.04
27,19
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
NTYESSAU000
27,31
zł/szt.
Kraków: pt. 04.04
U ciebie: pt. 04.04
27,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Spalanie stukowe, nazywane niekiedy detonacyjnym, może doprowadzić do poważnych uszkodzeń silnika. Z tego względu przeciwdziałanie tego typu sytuacjom jest niezwykle ważne – w tym celu jednostka napędowa w samochodzie VW GOLF I powinna być wyposażona w czujnik spalania stukowego. Sygnał pochodzący z tego elementu jest analizowany przez jednostkę sterującą w silniku, która może odpowiednio zareagować na nieprawidłowe procesy spalania.
Do najważniejszych zadań czujnika spalania stukowego należy nadzorowanie przebiegu spalania w silniku. Element ten ściśle współpracuje z układem sterowania w samochodzie VW GOLF I, skutecznie zapobiegając spalaniu stukowemu i unikając niepożądanych obciążeń układu mechanicznego silnika. Objawem, który wskazuje na nieprawidłowy proces spalania i powinien zaniepokoić każdego kierowcę, jest przede wszystkim charakterystyczny stuk o głuchym i metalicznym brzmieniu, powtarzający się z dużą częstotliwością.
Czujnik spalania stukowego najczęściej umieszczany jest w kolektorze dolotowym, cylindrze lub bloku silnika – powinien znaleźć się w tym miejscu również w przypadku samochodów VW GOLF I. Spalanie stukowe jest rozpoznawane z pomocą elementu piezoelektrycznego, który ma możliwość przetwarzania zmiany oddziałujących na niego sił lub zmiany kształtu napięcia elektrycznego. Czujnik spalania detonacyjnego w samochodach VW GOLF I jest niezwykle precyzyjnym elementem, który może nawet konkretnie wskazać, w którym z cylindrów pojawił się problem.