Powiadom mnie o dostępności

Poduszki silnika do VW GOLF I

20 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Szerokość [mm]: 39.5, Materiał: Guma, średnica zewnętrzna [mm]: 24, Masa [g]: 58
10,68 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.65, Masa [g]: 650
42,82 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
dla numeru OE: 171199339, Strona zabudowy: w srodku, Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
13,58 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Szerokość [mm]: 42.5, Ciężar [kg]: 0.315, Materiał: Guma / metal, ś...
27,48 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 40, Ciężar [kg]: 0.293, Materiał: Guma / metal, średnica wewnętrzna [mm]: 11,...
34,73 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, Ciężar [kg]: 0.057237, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
11,94 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z tyłu, z prawej, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal, Masa [g]: 1081
61,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
30,22 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
13,24 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Materiał: blacha stalowa
31,54 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
44,34 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Rodzaj mocowania: podstawa gumowo-metalowa
40,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, średnica [mm]: 74.6, Ciężar [kg]: 0.31, Materiał: Guma / metal, śred...
31,70 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej, Ciężar [kg]: 0.6, Wymagana ilość: 1, Materiał: Guma / metal, Masa [g]...
39,79 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Szerokość [mm]: 60, Ciężar [kg]: 0.29, Materiał: Guma / metal, średnica wewnętrzna [mm]: 11, ...
25,18 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z prawej, Szerokość [mm]: 42.5, Ciężar [kg]: 0.315, Materiał: Guma / metal, ś...
28,99 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Masa [g]: 18
14,38 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu, Wymagana ilość: 1, Rodzaj mocowania: hydropodstawa, Masa [g]: 1679, Spe...
87,33 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z przodu
22,36 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Strona zabudowy: z lewej
12,47 zł
Kup teraz
Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do VW

Co to jest poduszka silnika i jakie jest jej zadanie w samochodzie VW GOLF I?

Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie VW GOLF I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.

Jak działa poduszka silnika w aucie VW GOLF I?

Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd VW GOLF I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.

VW GOLF I – jakie są objawy uszkodzeń poduszki silnika?

Jeśli poduszka silnika w aucie VW GOLF I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.