Darmowa dostawa od 49 zł! Kod: DOSTAWA49
18 produktów
Wybierz auto
Dla numeru oe: 171199214g
Strona zabudowy: Z prawej
Rozwiń więcej danych
37,62
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
37,62
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 39.5
Materiał: Guma
Rozwiń więcej danych
10,66
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
10,66
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Szerokość [mm]: 42.5
Rozwiń więcej danych
27,63
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
27,63
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 40
Ciężar [kg]: 0.293
Rozwiń więcej danych
34,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
34,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Dla numeru oe: 171199339
Strona zabudowy: W srodku
Rozwiń więcej danych
13,58
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
13,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.65
Rozwiń więcej danych
42,07
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
42,07
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 18
14,38
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
14,38
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
45,89
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
45,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Szerokość [mm]: 60
Ciężar [kg]: 0.29
Rozwiń więcej danych
25,29
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
25,29
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
31,89
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
31,89
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z prawej
Średnica [mm]: 74.6
Rozwiń więcej danych
31,40
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
31,40
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Wymagana ilość: 1
Rozwiń więcej danych
87,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
87,24
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z lewej
Ciężar [kg]: 0.6
Rozwiń więcej danych
37,58
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
37,58
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Rodzaj mocowania: Podstawa gumowo-metalowa
35,79
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
35,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Masa [g]: 97
12,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
12,12
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
15,02
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
15,02
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z tyłu
Ciężar [kg]: 0.057237
Rozwiń więcej danych
11,93
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 10.06
11,93
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Strona zabudowy: Z przodu
Rodzaj mocowania: Poduszka gumowa
14,99
zł/szt.
Kraków: śr. 11.06
U ciebie: śr. 11.06
14,99
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Poduszka silnika służy do neutralizowania wibracji powstających podczas pracy jednostki napędowej w aucie VW GOLF I. To z kolei przekłada się na redukcję hałasu występującego w trakcie jazdy, a także ochronę karoserii przed uszkodzeniem. Element ten stosunkowo łatwo się zużywa ze względu na swoje zastosowanie – poduszka przyjmuje na siebie różne, często dość mocne drgania. Typowa trwałość wynosi zazwyczaj około 150 tys. kilometrów.
Poduszka silnika łączy jednostkę napędową z karoserią pojazdu, a jej podstawowym zadaniem jest niwelowanie drgań oraz wibracji. Co ważne, hamuje ona również ruchy silnika, co wpływa na poprawę komfortu jazdy. Z uwagi na oddziaływanie wysokich temperatur i ciągłe wibracje poduszki łatwo się deformują bądź odkształcają. Warto zatem pilnować ich stanu, aby pojazd VW GOLF I mógł bezpiecznie funkcjonować i zapewniać odpowiednie warunki podczas poruszania się po drodze.
Jeśli poduszka silnika w aucie VW GOLF I ulegnie uszkodzeniu bądź deformacji, pojawia się kilka typowych objawów świadczących o tym problemie. Najczęściej zaczyna się od wibracji nadwozia – są one szczególnie wyczuwalne podczas nagłego przyspieszania. Kolejne sygnały to drgania kierownicy czy też lewarka od skrzyni biegów. Zignorowanie usterki może prowadzić do sytuacji takich jak nagłe gaszenie silnika, głośne dudnienie w trakcie odpalania auta czy też szarpanie nadwoziem zarówno przy uruchamianiu, jak i zatrzymywaniu silnika.