12 produktów
Wybierz auto
FEB176440
Ciężar [kg]: 3.593
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
415,24
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
415,24
zł/szt.
Darmowa dostawa
FASFT50405
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.48
441,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
441,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
NTYBKSPE001
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.48
361,14
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
361,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
249,95
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
249,95
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
DRMDRM6801
488,77
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
488,77
zł/szt.
Darmowa dostawa
Ciężar [kg]: 0.26
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
139,15
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
139,15
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
202,32
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
202,32
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
TOP305271
280,39
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
280,39
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
380,47
zł/szt.
Kraków: śr. 22.01
U ciebie: śr. 22.01
380,47
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM61803
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
401,58
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
401,58
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM16911
645,38
zł/szt.
Kraków: pt. 24.01
U ciebie: pt. 24.01
645,38
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV027
395,23
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: wt. 21.01
395,23
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie FORD S-MAX I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, FORD S-MAX I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się FORD S-MAX I, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu FORD S-MAX I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie FORD S-MAX I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.