11 produktów
Wybierz auto
FEB176440
Ciężar [kg]: 3.593
Materiał: Tworzywo sztuczne
Rozwiń więcej danych
427,70
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
427,70
zł/szt.
Darmowa dostawa
BGAMG42055
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
443,14
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
443,14
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Strona zabudowy: Kolektor dolotowy
Rozwiń więcej danych
258,12
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
258,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczny
Rozwiń więcej danych
191,69
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
191,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
FASFT50405
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniem
Ciężar brutto [kg]: 1.48
424,54
zł/szt.
Kraków: pt. 13.06
U ciebie: pt. 13.06
424,54
zł/szt.
Darmowa dostawa
TOP305271
376,80
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
376,80
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM61803
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
416,96
zł/szt.
Kraków: wt. 17.06
U ciebie: wt. 17.06
416,96
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM6801
507,52
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
507,52
zł/szt.
Darmowa dostawa
SKV49SKV027
382,12
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
382,12
zł/szt.
Darmowa dostawa
Napięcie [v]: 12
Tryb pracy: Elektryczno-pneumatyczny
Rozwiń więcej danych
332,94
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
332,94
zł/szt.
Darmowa dostawa
DRMDRM16911
593,56
zł/szt.
Kraków: już jutro
U ciebie: czw. 12.06
593,56
zł/szt.
Darmowa dostawa
Kolektor ssący, zwany również dolotowym, to ważny element jednostki napędowej w samochodzie FORD S-MAX I. Jego głównym zadaniem jest doprowadzenie powietrza bądź mieszanki paliwowej do cylindrów silnika. Taki kolektor podłącza się do głowicy silnika – dzięki niemu całość może swobodnie pracować i otrzymywać właściwą ilość powietrza czy paliwa. Jeśli komponent ten działa zgodnie ze swoim zastosowaniem i nie jest uszkodzony, FORD S-MAX I może korzystać z pełnej mocy silnika bez żadnych wahań obrotów.
Na rynku dostępnych jest wiele kolektorów ssących. Z uwagi na różnorodność modeli samochodowych wyróżnia się kolektory dolotowe z różną liczbą rur, lokalizacją gaźnika, z innym systemem wtryskowym paliwa czy też sposobem zasilania silnika. Niektóre z nich są również wyposażone w przewody do odpowietrzania komory, turbosprężarkę czy sprężarkę mechaniczną. Kolektor należy dobrać w zależności od modelu i potrzeb samochodu – sprawdź, czym charakteryzuje się FORD S-MAX I, i znajdź odpowiedni produkt.
Najważniejszym elementem działania kolektora ssącego jest doprowadzenie powietrza i mieszanki paliwowej do cylindrów. Dzięki temu FORD S-MAX I może swobodnie funkcjonować. Jeśli jednak kolektor zostanie uszkodzony, moc silnika ulegnie zauważalnemu osłabieniu. W trakcie jazdy można wtedy zaobserwować nagłe spadki mocy, wahania obrotów czy też wyczuwalne zacięcia. Aby uniknąć tego typu problemów, należy regularnie czyścić elementy kolektora dolotowego w aucie FORD S-MAX I. W ten sposób można mieć pewność, że komponent ten nie zatka się i nie doprowadzi do uszkodzeń jednostki napędowej.