Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD S-MAX I

59 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

FAE
NGK
DELPHI
MEYLE
CALORSTAT BY VERNET
EPS
FEBI BILSTEIN
METZGER
NTY
TOPRAN
BOSCH
ERA

149,26

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

149,26

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

120,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

120,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,03

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

106,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

88,54

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

88,54

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

127,24

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

127,24

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

119,41

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

119,41

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

60,47

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

60,47

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

120,73

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

120,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

102,98

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

102,98

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0001

Ciśnienie [bar] od: 0.1

Ciśnienie [bar] do: 3.075

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

103,65

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

103,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 95675

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 20

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

137,73

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

137,73

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

80,51

zł/szt.

Kraków: pon. 18.08

U ciebie: pon. 18.08

80,51

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

82,20

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

82,20

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym ABAKUS 120-08-043

Ilość biegunów: 4

Ciśnienie od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

36,04

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

36,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0081

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

182,57

zł/szt.

Kraków: śr. 20.08

U ciebie: śr. 20.08

182,57

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

64,82

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

64,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

105,92

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

105,92

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 105735

Ciężar [kg]: 0.023

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

98,66

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

98,66

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FAE 15129

Ilość biegunów: 3

Od cisnienia [pa]: 20000

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

106,23

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

106,23

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

89,55

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

89,55

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD S-MAX I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD S-MAX I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD S-MAX I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD S-MAX I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD S-MAX I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD S-MAX I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.