63 produktów
Wybierz auto
142,69
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
142,69
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
119,48
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
119,48
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
59,84
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
59,84
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY7148120006
Ciśnienie [bar] od: 0.13
Ciśnienie [bar] do: 1.11
Rozwiń więcej danych
79,52
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
79,52
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9
Rozwiń więcej danych
107,31
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
107,31
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230044
128,77
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
128,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
03540261230119
119,70
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
119,70
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza
Zakres pomiarowy od [kpa]: 11
Rozwiń więcej danych
103,91
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
103,91
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 4
Od cisnienia [pa]: 30000
Rozwiń więcej danych
111,77
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
111,77
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
153,87
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
153,87
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość połączeń: 4
79,73
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
79,73
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9124JPN
Ilość biegunów: 3
64,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
64,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
JPN75E9125JPN
Ilość podłączonych styków: 3
62,54
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
62,54
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
31,94
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
31,94
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
150,04
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
150,04
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
140,20
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
140,20
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
MEY11148120005
Ciśnienie [bar] od: 0.3
Ciśnienie [bar] do: 3
Rozwiń więcej danych
86,82
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
86,82
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ciężar [kg]: 0.022
Ilość połączeń: 3
Rozwiń więcej danych
104,44
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
104,44
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
82,79
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: wt. 29.04
U ciebie: wt. 29.04
82,79
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Ilość biegunów: 3
71,81
zł/szt.
Kup na raty 3-5x0%, RRSO 0%
Kraków: śr. 30.04
U ciebie: śr. 30.04
71,81
zł/szt.
Darmowa dostawa od 250 zł
Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD S-MAX I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.
W samochodzie FORD S-MAX I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.
Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.