Powiadom mnie o dostępności

Czujniki ciśnienia w kolektorze dolotowym (ssącym) do FORD S-MAX I

58 produktów

add-car Auto
Kategorie i filtry filter-mobile-icon
Sortuj sort-mobile-icon
add-car

Wybierz auto

Producenci

NGK
FAE
DELPHI
MEYLE
NTY
CALORSTAT BY VERNET
EPS
FACET
FEBI BILSTEIN
TOPRAN
BOSCH
MAGNETI MARELLI

147,42

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

147,42

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

118,78

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

118,78

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 714 812 0006

Ciśnienie [bar] od: 0.13

Ciśnienie [bar] do: 1.11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

87,68

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

87,68

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

121,03

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

121,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

59,88

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

59,88

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

128,77

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

128,77

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 106021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

118,38

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

118,38

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 92565

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 11

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

105,01

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

105,01

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym NGK 93024

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze zintegrowanym czujnikiem temperatury powietrza

Zakres pomiarowy od [kpa]: 12.9

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

104,03

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

104,03

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

150,04

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

150,04

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym METZGER 0906390

Dla numeru artykułu: 0892327, 0892376

Ilość biegunów: 4

149,34

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

149,34

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym MEYLE 11-14 812 0010

Ciśnienie [bar] od: 0.267

Ciśnienie [bar] do: 3.267

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

119,45

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

119,45

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

111,89

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

111,89

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym SWAG 50 10 6021

Ciężar [kg]: 0.02

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

130,25

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

130,25

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

25,76

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

25,76

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym VDO 5WK9700Z

Kolor: Czarny

Ilość biegunów: 3

165,65

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

165,65

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym FEBI BILSTEIN 105735

Ciężar [kg]: 0.023

Ilość połączeń: 4

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

97,72

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

97,72

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd

153,87

zł/szt.

Kraków: pon. 29.09

U ciebie: pon. 29.09

153,87

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym CALORSTAT BY VERNET MS0081

Ilość połączeń: 4

Zakres pomiarowy od [kpa]: 22

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

180,82

zł/szt.

Kraków: śr. 01.10

U ciebie: śr. 01.10

180,82

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym HELLA 6PP 013 112-081

Ilość połączeń: 3

Zakres pomiarowy od [kpa]: 10

Rozwiń więcej danych

Pokaż specyfikacje

129,15

zł/szt.

Kraków: już jutro

U ciebie: już jutro

129,15

zł/szt.

Darmowa dostawa od 250 zł

Podczas dodawania do koszyka wystąpił błąd
car-info
Chwileczkę...
Dodaj swoje auto, aby szybciej znaleźć i dobrze dobrać części
Wybierz auto

Części zamienne do FORD S-MAX I

Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym samochodu FORD S-MAX I

Czujnik ciśnienia bezwzględnego w kolektorze ssącym, zwany czujnikiem MAP, najczęściej jest stosowany w samochodach wyposażonych w silniki z wtryskiem paliwa, takich jak FORD S-MAX I. Zadaniem tego czujnika jest przekazywanie informacji o ciśnieniu w kolektorze do modułu sterującego pracą silnika. Dzięki temu moduł jest w stanie określić właściwy moment zapłonu przy zmiennych warunkach obciążenia silnika.

FORD S-MAX I – lokalizacja czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym

W samochodzie FORD S-MAX I, czujnik MAP umieszczony jest na kolektorze ssącym, w bezpośrednim sąsiedztwie przepustnicy. W modelach wyposażonych w turbosprężarkę, lokalizacja czujnika to przewód dolotowy tuż przed turbiną.

Objawy awarii czujnika ciśnienia w kolektorze ssącym w samochodzie FORD S-MAX I

Czujniki MAP są bardzo wrażliwe na wszelkie zanieczyszczenia, które są zwykle przyczyną ich usterek. Zdarzają się także wewnętrzne uszkodzenia czujników, powodowane silnymi wibracjami, powstającymi podczas jazdy. Niesprawny czujnik przekazuje błędne dane do modułu sterującego, przez co zapłon nie następuje we właściwym momencie cyklu spalania. Objawami takiego stanu rzeczy mogą być: nierówna praca na biegu jałowym, wysokie zużycie paliwa, spadek mocy podczas przyspieszania, falowanie obrotów, a nawet gaśnięcie silnika.